Carrefour Romania va investi 60 milioane euro in trei magazine anul acesta
Data publicarii: 01-02-2007Carrefour Romania, proprietate a grupului francez Hyparlo, va extinde, in 2007, reteaua de hipermarketuri cu trei magazine, doua la Iasi si unul la Cluj Napoca pentru care va fi investi aproximativ 60 milioane euro, a declarat directorul de marketing, Andreea Mihai. Inaugurarea celor trei centre comerciale este programata pentru al doilea semestru din acest an. Investitia medie pentru fiecare magazin este de aproximativ 20 milioane euro, potrivit directorului de marketing. Reteaua Carrefour Romania include in prezent sapte hipermarketuri, iar valoarea totala a investitiilor realizate pe piasa romaneasca a depasit 220 de milioane de euro.
Carrefour Romania a vandut, anul trecut, prin cele sapte magazine, produse de 608,9 milioane de euro, reprezentand o crestere cu 39% fata de 2005.
Magazinele Carrefour din Romania au realizat, in 2005, un profit net de peste cinci milioane de euro, la o cifra de afaceri de 435 de milioane de euro. Estimarile pentru anul acesta sunt de crestere a vanzarilor cu 10-15% fata de 2006. Directorul general Carrefour Romania, Jacobo Caller Celestino, estima la inceputul verii trecute ca vanzarile Carrefour pe piata romaneasca vor ajungela un miliard de euro, in 2010.
Jucatorii concurenti pe piata de profil din Romania sunt Real Hypermarket, Cora si Auchan, care nu au anuntat inca rezultatele financiare de anul trecut.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman