Compania PayU analizeaza vineri evolutia tranzactiilor de Black Friday
Data publicarii: 16-11-2018 | Economie
Compania procesatoare de plati online cu cardul - PayU - va analiza pe tot parcursul zilei de vineri, in timp real, evolutia tranzactiilor de Black Friday.
De asemenea, in cadrul unei conferinte de presa vor fi anuntate principalele date de la primele ore ale diminetii: care sunt banii pe care ii dau romanii pe cumparaturile online de Black Friday, numarul de tranzactii online, minutul de aur, ce categorii de produse se cumpara, valoarea medie a cosului de cumparaturi, top 3 tranzactii si tarile din care vin tranzactiile.
Alaturi de reprezentantii PayU locali si internationali, vor fi prezenti pentru a discuta despre Black Friday si cei de la Asociatia Romana a Magazinelor Online, Asociatia de Plati Electronice din Romania, magazine online/comercianti ( F64, Vodafone, Altex etc.), banci (Banca Transilvania, Credit Europe) si consultanti in e-commerce.
La inceputul lunii noiembrie, PayU estima ca valoarea tranzactiilor online va creste cu 30% de Black Friday in acest an fata de anul 2017, ajungand la peste 243 milioane de lei.
Conform estimarilor, 35% din valoarea totala a tranzactiilor procesate va proveni din platile facute cu un card in rate fara dobanda. Produsele IT&C se vor mentine pe primul loc in topul preferintelor cumparatorilor iar cresteri importante se vor vedea pe categoriile fashion si home&deco.
"Nu mai este o surpriza ca Black Friday este evenimentul cel mai asteptat in e-commerce. Daca luam in calcul valoarea totala a cumparaturilor online de Black Friday, incluzand aici atat tranzactiile achitate online, cat si cele cu numerar la livrare, ne asteptam ca intreaga suma sa se ridice la peste 813 milioane de lei", aprecia Marius Costin, country manager PayU Romania.
Potrivit acestuia, ultimele statistici arata ca 40% din populatia Romaniei cumpara online, iar dintre acestia 70% fac achizitii lunare.
Produsele din categoria fashion ocupa un loc din ce in ce mai mare in cosul online de cumparaturi, in timp ce categoria home&deco inregistreaza cresteri semnificative de la an la an. Produsele IT&C se vor mentine pe primul loc in topul preferintelor cumparatorilor. Valoarea medie a cosului de cumparaturi se va mentine in jurul valorii de 600 lei, similar cu anul anterior.
Sursa: Agerpress
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman