Bricostore va deschide, in 2007, doua magazine
Data publicarii: 30-01-2007Urmatoarele magazine Bricostore vor fi deschise la Targoviste si la Pitesti, inaugurarile lor fiind prevazute pentru toamna lui 2007. Pentru un magazin standard de 8.000 de metri patrati, cum sunt toate magazinele marca Bricostore, cu exceptia celui din Baneasa care are 14.000 metri patrati, investitia este de aproximativ opt - zece milioane de euro.
Pentru amplasarea noilor magazine oficialii Bricostore iau in calcul zona geografica in care se situeaza, specificul acesteia si dinamica economica a orasului. Sunt vizate in primul rand orasele cu o populatie de peste 200.000 de locuitori, cum ar fi Timisoara, Oradea, Arad, Cluj, Bacau si Iasi. Pe termen mediu si lung vor putea intra in strategia de extindere a retelei si orase mai mici, prin formate mai reduse de magazine.
Strategia Bricostore pentru inaugurarea de noi magazine este prezenta in marile centre comerciale, unde sunt deschise hipermarketuri alimentare, magazine de mobila, electrocasnice si sisteme IT, in scopul de a satisface toate nevoile clientilor.
Tinta propusa presupune deschiderea a 30 de magazine in Romania. Bricostore Romania urmareste intarirea pozitiei de lider pe piata de bricolaj din Bucuresti, pentru a deveni, treptat, liderul intregii piete romanesti, potrivit oficialilor companiei.
"In patru - cinci ani retailul de bricolaj ar putea ajunge la maturitate, iar localizarea magazinelor noastre in parcuri comerciale ne va garanta in mod sigur traficul de persoane de care vom avea nevoie" a afirmat Isabelle Pleska.
Odata cu integrarea in Uniune Europeana preturile unor produse importate, din UE si din Asia vor scadea ca urmare a eliminarii sau reducerii taxelor vamale. Un magazin Bricostore listeaza aproximativ 35.000 de articole, iar 20% din acestea sunt importate direct de companie din Europa sau Asia.
"Anul 2006 ne-a adus o crestere a cifrei de afaceri cu 25% fata de anul precedent, datorata in principal dezvoltarii pietei imobiliare, dar si inaugurarii celor doua magazine din Bucuresti ( Baneasa ) si din Constanta. Este un pas important, care ne va permite accelerarea planului de expansiune in anii urmatori", a completat directorul general Bricostore Romania.
Retailerul francez de bricolaj este parte din grupul francez Bresson si detine in prezent in Romania o retea de sapte magazine, respectiv Bricostore Militari, Bricostore Orhideea, Bricostore Pantelimon si Bricostore Baneasa in Bucuresti si cate un magazin in Brasov, Ploiesti si Constanta.
Piata centrelor comerciale de bricolaj din Romania este dominata de compania germana Praktiker cu o retea de 16 magazine. Reteaua cuprinde in prezent trei centre comerciale in Bucuresti si cate un magazin in orasele: Cluj-Napoca, Ploiesti, Timisoara, Brasov, Bacau, Oradea, Constanta, Craiova, Arad, Tirgu-Mures, Satu Mare, Braila si Baia Mare.
Anul trecut a marcat intrarea altor trei jucatori pe piata de profil din Romania. Compania austriaca bauMax a inaugurat la sfarsitul anului doua magazine la Brasov si Sibiu. Obiectivul companiei este formarea unei retele de 25 de magazine in Romania in urmatorii patru ani. Ritmul de expansiune va fi de cinci magazine pe an, potrivit presedintelui bauMax Romania, Joerg Bierlein. Compania germana Hornbach a inceput lucrarile pentru primul magazin al retelei din Romania care va fi inaugurat in vara acestui an. Francezii de la Mr. Bricolage au deschis primul magazin, in Bucuresti, la sfarsitul lui noiembrie iar pentru anul acesta au anuntat deschiderea a inca doua centre comerciale.Compania franceza intentioneaza sa dezvolte pe termen lung in Romania o retea de peste 30 de magazine de bricolaj, investitia totala estimata fiind de 220 milioane de euro.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani