Circulatia feroviara pe Viaductul Carcea a fost redeschisa marti seara
Data publicarii: 05-09-2018 | Economie
Circulatia feroviara pe firul II al Viaductului Carcea, situat intre statiile Malu Mare - Banu Maracine, a fost redeschisa marti seara, la ora 20:00, iar trenurile care asigura legatura pe magistrala Bucuresti - Craiova si retur isi vor relua circulatia pe ruta directa Craiova - Caracal, a anuntat, marti, Compania Nationala de Cai Ferate CFR SA.
"Lucrarile din zona Viaductului Carcea avand un grad ridicat de dificultate au impus in primul rand analizarea tuturor solutiilor identificate pentru desfasurarea in conditii de siguranta a operatiunilor de ridicare a locomotivei si a vagonului, ramase suspendate pe firului I, solutia finala fiind interventia cu o macara rutiera de mare tonaj (600 tone). Pana la ridicarea locomotivei si a vagonului, in zona viaductului au fost necesare masuri speciale de pregatire, personalul feroviar actionand pentru indepartarea vagoanelor prabusite in rapa, construirea unui sistem provizoriu de sustinere a tablierului metalic pe care au ramas suspendate locomotiva si vagonul, astfel incat sa se evite prabusirea acestuia in timpul manevrelor de ridicare, iar pe o suprafata de aproximativ 1500 m.p. s-a construit platforma speciala pentru fixarea macaralei rutiere de mare tonaj, care a fost asamblata pe module, la fata locului, cu o alta macara rutiera, de 125 de tone", se arata intr-un comunicat al companiei remis AGERPRES.
Totodata, in paralel cu lucrarile de interventie de pe firul I, pentru redeschiderea traficului pe un singur sens, s-a realizat si expertiza tehnica a structurii viaductului pe firul II, in conditiile in care tot traficul feroviar se va desfasura in perioada urmatoare doar pe acest fir.
De asemenea, personalul de specialitate al Sucursalei Regionale CF Craiova a executat pe firul II lucrari de verificare si reparatii la componentele infrastructurii feroviare, precum si lucrari de ciuruire si buraj mecanizat a pietrei sparte si de inlocuire a cablurilor de dependenta si de alimentare pe ambele fire, intre statiile Malu Mare si Banu Maracine.
Interventiile cu macaraua de mare tonaj pentru coborarea tablierului, pe care au ramas suspendate locomotiva si vagonul, se vor desfasura in a doua parte a zilei de miercuri, in intervalul orar in care niciun tren nu tranziteaza zona respectiva, astfel incat circulatia feroviara sa nu fie afectata.
O data cu finalizarea interventiilor in zona Viaductului Carcea si restabilirea circulatiei pe un sens, reprezentantii CFR SA vor incepe procedurile pentru scoaterea acestui obiectiv din programul de reparatii in care era inclus, de identificare a sursei de finantare pentru continuarea lucrarilor si includerea obiectivului in programul de reparatii de anul viitor.
In data de 12 august 2018, trenul operatorului privat de marfa Grup Feroviar Roman (GFR) a deraiat pe firul I al Viaductului Carcea, dupa ce mecanicul de locomotiva a depasit semnalul de circulatie aflat pe culoarea rosie si a intrat pe firul inchis pentru lucrari.
Sursa: Agerpress
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani