Dacia a lansat varianta furgon a Loganului
Data publicarii: 24-01-2007Logan Van este echipat cu doua motorizari pe benzina, 1.4 litri si 1.6 litri cu opt supape si o motorizare diesel 1.5 dCi, toate trei fiind deja verificate pe numeroase vehicule din gama Renault. Consumul redus, asociat cu capacitatea de 50 de litri a rezervorului ii asigura modelului utilitar Logan Van o autonomie care se apropie de 1 000 de km.
Aparitia Logan Van marcheaza innoirea completa a gamei Dacia, inclusiv in segmentul vehiculelor utilitare. Este vorba de al treilea vehicul al gamei Logan, gama care va numara sase modele la orizontul Contractului Renault 2009. Logan Van isi incepe de azi cariera comerciala in Romania si in Bulgaria, urmand ca din toamna anului 2007 sa fie disponibil si in restul Europei. Pe piata din Romania, Logan Van inlocuieste oferta Pick-Up a vechii game Dacia, potrivit comunicatului de presa
Impactul industrial generat de introducerea Logan Van pe liniile de fabricatie ale uzinei de la Mioveni a fost minim, avand in vedere ca uzina asambleaza deja versiunea Logan MCV. Valoarea totala a investitiilor asociate celor doua modele ("tichetul de intrare") se cifreaza la 154 de milioane de euro, din care 110 milioane de euro revin investitiilor industriale. Capacitatea de productie maxima estimata pentru Logan Van este de 200 de vehicule pe zi, precizeaza comunicatul
Dacia a oprit pe 8 decembrie anul trecut productia camionetei Pick - up din care a construit 318.969 de unitati intre 1975 si 2006. Dacia pick - up, a avut sapte versiuni in cei 31 de ani de productie, iar in noiembrie 2006 costa intre 7.050 si 8.100 de euro.
Fiind la sfarsit de viata, gama utilitarelor Dacia si-a gasit anul trecut 11.740 de clienti, aproape jumatate fata de cei 20.192 din 2005.
Dacia estimeaza ca va vinde peste 110.000 de automobile in Romania anul acesta, dupa ce in 2006, vanzarile sale au scazut cu 5% fata de 2005, pana la aproape 108.000 unitati.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman