Top 10 cele mai bune societati de asigurare in spatiul virtual
Data publicarii: 23-01-2007 | AfaceriPentru continut s-a analizat oferta de produse si servicii disponibile pe site, documentele, frecventa de actualizare si numarul de pagini. Promovarea contine aspectul estetic, studiul de acoperire in publicatiile de specialitate, rezultate in cautarea organica, promovare incrucisata, centru de presa si implicarea in comunitate.
Facilitatile analizate au fost: instrumente utile, cum ar fi calculatoarele de polite, dictionarele, tutorialele informative, rubrica FAQ, dar si reteaua teritoriala si modalitatile de feed-back online. Pentru uzabilitate si accesibilitate s-au avut in vedere usurinta de a gasi informatiile pe site, accesibilitatea pentru persoanele cu dizabilitati vizuale, facilitatile de navigare rapida oferite si modalitatile de promovare de pe site.
Potrivit analizei TreeWorks, primele banci au obtinut un punctaj ridicat la componenta informationala, dar si la categoria promovare. Desi Astra si Generali au obtinut punctaje mai mici pentru facilitati, au reusit sa recupereze punctele prin aspect estetic si cautare organica. Astra si Generali mai inregistreaza puncte si pentru uzabilitatea interfetei web, iar AlliazTiriac maximum pentru instrumentele utile oferite.
Criteriul cu cel mai mare punctaj mediu obtinut este cel al uzabilitatii - 17 (din 25). Acest lucru indica faptul ca site-urile sunt constiente de importanta mediului online si incearca sa faciliteze accesul utilizatorilor, faciltati de navigare rapida etc.
Conformitatea cu brandul offline a obtinut cel mai omogen punctaj (1 punct dintr-un punct maxim). Omogena este si sectiunea centrului de presa, cu media de 0.9 (maxima 1).
TreeWorks atrage atentia ca cele mai importante lipsuri sunt cele legate de facilitati si o prezenta destul de neconvingatoare a continutului. Lipsa facilitatilor transforma site-ul intr-un simplu instrument de prezentare. De asemenea, lipsesc serviciile specifice web-ului contemporan, hartile de site si motoarele de cautare interna pentru aproximativ jumatate dintre societati. De asemenea, designul multor site-uri ar putea fi obiectul unor imbunatatiri, cu o medie de 6.9 puncte (din 9).
Citeste tot articolul in Banii Nostri
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice