Firmele de cablu apara practica platii in avans de catre abonati

Data publicarii: 18-01-2007
Principalii operatori de cablu tv, UPC si RCS & RDS, nu se considera vizati de afirmatiile presedintelui Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor (ANPC), potrivit carora este anormala si abuziva incasarea in avans, de catre firmele de cablu tv si telefonie, a banilor de la abonati. Reprezentanti ai RCS & RDS au declarat, miercuri, ca plata in avans este o practica destul de comuna in Romania, iar compania o aplica fara sa fi avut vreo reclamatie. Aceasta cutuma nu este insa caracteristica numai operatorilor de cablu si telefonie, ci este raspandita in toate industriile, au comentat oficialii operatorului de cablu TV si telefonie.

"In acest moment, UPC Romania nu factureaza in avans serviciile pentru clientii sai. Data scadenta pentru plata serviciilor, de care un client UPC a beneficiat intr-o luna, este ultima zi a lunii respective", au declarat reprezentanti ai UPC.

Operatorii de telefonie mobila Orange Romania, Vodafone Romania si Cosmote au refuzat sa comenteze luarea de pozitie a ANPC.

Presedintele Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor (ANPC), Marian Zlotea, a afirmat, marti, intr-o conferinta de presa, ca plata in avans a abonamentului la operatorii de cablu tv este anormala si ca pe aceasta tema exista foarte multe reclamatii de la clienti. Zlotea a anuntat ca saptamana acesta va avea discutii cu reprezentantii de cablu TV, pe care va incerca sa-i convinga sa renunte la anumite prevederi contractuale, in special la cele care se refera la plata in avans a serviciului. El a subliniat ca la ANPC a crescut, in ultima vreme, numarul reclamatiilor de la clienti care se plang ca, in cazul in care nu-si platesc cablul in avans, acesta li se taie si trebuie sa platesca o taxa de reinstalare.

NewsIn

Ultimele stiri pe BankNews.ro: