Dispecerat non-stop pentru reclamatii la Protectia Consumatorului
Data publicarii: 16-01-2007 | ActualitateAgentia Nationala pentru Protectia Consumatorului (ANPC) intentioneaza ca, pana la sfarsitul acestei saptamani, sa puna in functiune un dispecerat cu program de functionare non-stop, pentru a prelua reclamatii de la consumatori, a anuntat marti, intr-o conferinta de presa presedintele Marian Zlotea. Potrivit presedintelui ANPC, odata cu intrarea in Uniunea Europeana (UE), Autoritatea pe care o conduce trebuie sa se adaptaze noilor standarde. In acest sens, ANPC intentioneaza ca, pana la sfarsitul saptamanii in curs, sa infiinteze un dispecerat care va functiona non-stop, pentru a prelua reclamatiile facute de consumatori.
De asemenea, presedintele ANPC a anuntat ca, pe langa numarul de TelVerde pentru reclamatii, deja existent la 0800 080 999, a fost alocat un nou TelVerde gratuit pentru consilierea operatorilor economici� la 0800 888 881.
"Aici agentii economici vor fi consiliati despre orice problema in vederea comercializarii produselor, dar si a serviciilor pe care acestia le pun la dispozitia clientilor " a spus presedintele Marian Zlotea.
In plus, in anul 2007, inspectorii Agentiei Nationale pentru Protectia Consumatorului (ANPC) vor desfasura controale la agentii economici, incusiv in zilele de sambata si duminica.
NewsIn
Intra pe Forumul BankNews.ro si semnaleaza abuzuri in sectiunea Protectia Consumatorului
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman