Romanii le fac reclama bulgarilor
Data publicarii: 15-01-2007
Afaceri de un milion de euro
Mai multe mall-uri, mai multe cladiri de birouri moderne si implicit mai multe reclame indoor. Bazindu-se pe acest rationament, echipa Brand Management mizeaza anul acesta pe o cifra de afaceri de aproximativ un milion de euro. "O data cu dezvoltarea mall-urilor ne dezvoltam si noi. Pentru 2007 estimam o crestere a cifrei de afaceri cu aproximativ 35%", ne-a declarat Monica Manea, PR Manager in cadrul companiei. Pina la profit, patronul companiei sustine ca mai este de asteptat.
"Avind in vedere ca indoorul este intr-o faza incipienta, iar piata locatiilor de tip mall si cladiri de birouri, unde noi ne desfasuram activitatea, este in plina dezvoltare, putem discuta despre un profit real abia in anul 2011. Tot profitul realizat pina acum a fost reinvestit", sustine Jiga.
Anul trecut, compania a desfasurat 40 de campanii publicitare, dintre care 4 la nivel national, pentru 24 de clienti.
Bulgaria: doua mall-uri
2006 a insemnat primii pasi catre piata externa, astfel incit din primavara vor aparea primele reclame produse, postate si monitorizate de Brand Management din Sofia. Portofoliul de locatii din Bulgaria cuprinde cele doua centre comerciale de tip mall, precum si aproximativ 10 cladiri de birouri reprezentative. "Cind am infiintat firma in Romania, piata era intr-o faza incipienta. Anul trecut, feedbackul din partea agentiilor de publicitate si a advertiserilor a fost insa extrem de incurajator, astfel incit
ne-am gindit ca un asemenea proiect ar putea merge foarte bine si in strainatate. Aceasta mai ales ca noi lucram cu investitori straini (proprietarii mall-urilor - n.red.) care au afaceri si pe pietele externe. Pina acum ne-am ocupat de locatii, urmind ca din primavara sa lansam oferta. Problema este ca piata de acolo se pare ca se dezvolta mai incet decit a noastra.
In Bulgaria exista doua mall-uri in toata tara", mai explica Manea. Potrivit acesteia, compania si-a creat primele contacte cu scopul de a-si deschide birouri in Budapesta si Praga.
Citeste tot articolul in Cotidianul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des