Mofturile milionarilor sunt indeplinite de Quintessentially
Data publicarii: 12-01-2007
"Quintessentially" poate fi catalogata drept un club al milionarilor excentrici, ai carui membri platesc anual o cotizatie incepand de la 750 de lire sterline si ajungand pana la 24.000. Pentru acestia, cuvantul "imposibil" este sters din dictionar.
Spre exemplu, filiala londoneza se lauda cu livrarea a 12 pauni albi in doar trei ore de la comanda, organizarea rapida a unor petreceri private la cele mai selecte cluburi de noapte din oras sau gasirea in decurs de doar o ora a doua garzi de corp inarmate care sa pazeasca o locatie din Jakarta.
Multi clienti ai firmei sunt preocupati sa achizitioneze haine, incaltari sau accesorii purtate de vedete la premiere. Un simplu telefon pentru a anunta "Vreau pantofii pe care Lindsay Lohan i-a purtat la premiera de aseara!" este suficient pentru ca echipa sa intre in actiune si sa duca misiunea la indeplinire.
Cei care vor sa beneficieze de serviciile acestei companii nu pot insa sa-si cumpere legitimatia de membru, indiferent de cati bani ar avea in cont. Intrarea in cercul select se face numai pe baza de invitatie.
Clientul nostru, stapanul nostru
"Quintessentially" se remarca prin discretie. Desi compania are o armata de angajati, niciunul nu sufla o vorba despre clienti. Se zvoneste totusi ca printre acestia s-ar afla Madonna, Gwyneth Paltrow sau P. Diddy.
Cererile sunt prelucrate rapid, iar "Quintessentially" le face pe plac musteriilor 24 de ore din 24, in fiecare zi a anului. Spre exemplu, un membru a sunat intr-o duminica sa se planga ca a ramas in jungla, in Brazilia.
In cateva ore, compania a gasit un avion privat care sa-l scoata din impas. Compania are suficiente relatii pentru a face rost de orice. Nici macar renumitele genti marca "Hermes Birkin", lucrate manual din piele de crocodil si diamante, care sunt extrem de greu de obtinut chiar si de catre milionari, nu reprezinta o problema.
O clienta din Orientul Mijlociu care a comandat-o a platit 70.000 de lire sterline.
Scump, dar comod
Cadouri pentru toate gusturile
Departamentul de cadouri, spre exemplu, lucreaza cu o baza de date ultrasecreta. Aceasta contine informatii amanuntite despre membri, dar si despre fiecare persoana importanta din viata acestora. Exista fise ale sotiilor, iubitelor, copiilor, finilor si bunicilor, precum si o lista a cadourilor pe care acestia le-au primit deja.
"Cu trei saptamani inainte de ziua de nastere a unei persoane din lista, il contactam pe cel care are legitimatie de membru, ii amintim ca se apropie aniversarea si il intrebam daca are nevoie de ajutor pentru a alege cadoul", explica Antoinette Hunter, sefa departamentului.
Spre exemplu, daca un barbat vrea sa-i faca sotiei sale o surpriza de ziua ei si ofera in acest scop un buget de 5.000 de lire sterline, angajatii companiei o insotesc pe doamna la cumparaturi oriunde pe glob.
Daca sotul e in criza de inspiratie, firma trimite un mail cu sugestii de cadouri, iar apoi se ocupa de cumpararea, ambalarea si livrarea lucrurilor selectate de client.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des