OTP Bank va cheltui patru milioane de euro ca sa-si schimbe imaginea
Data publicarii: 11-01-2007OTP Bank planuieste sa introduca o noua imagine a marcii si un nou logo care o vor costa patru milioane euro, iar schimbarea principala ar consta in transformarea logoului din patrat in cerc, insa va mentine culoarea verde, a declarat, joi, analistul Wood& Co Jiri Stanik. Costul schimbarii imaginii de marca care se ridica la patru milioane de euro este totusi neglijabil si reprezinta 0,5% din profitul net estimat pentru 2006 al OTP Bank, considera Stanik. "Spre comparatie, Cesky Telecom a cheltuit mai mult de 15 milioane de euro ca sa-si schimbe denumirea in Telefonica O2", a aratat analistul de la Wood&Co.
Schimarea va fi aplicata tuturor unitatilor bancare ale OTP, bancomatelor si cardurilor. "Probabil ca toate subsidiarele din strainatate ale OTP vor face la fel", a mentionat Stanik.
OTP Bank are, in prezent, o retea de peste 1.250 de unitati si mai mult de 11 milioane de clienti in noua tari din estul si centrul Europei. Banca ungara este prezenta in Romania prin subsidiara OTP Bank Romania, care avea active de 1,99 miliarde lei (564 milioane euro) la sfarsitul lunii septembrie si controla 1,32% din piata bancara din Romania.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman
- Revolut anunță actualizarea IBAN-urilor locale și operaționalizarea sucursalei românești
- Schneider Electric colaborează cu GR3N pentru reciclarea plasticului și promovarea circularității în industria chimică
- NewCold intra in Romania prin achizitia unui teren de 9 hectare in nordul Bucurestiului