6 metode ca altii sa iti promoveze afacerea
Data publicarii: 10-01-2007
Nu scapati printre degete ocazia de a primi ajutor. Fiti pregatiti cu cateva cereri simple. Un marketing sistematic de referinte presupune sa identificati, pe cat posibil, tipul de ajutor pe care il vreti si de care aveti nevoie. Moduri in care sursele va pot ajuta pe voi si afacerea voastra:
1. Iti pot da referinte. Ajutorul de care te astepti de la cunostintele tale este dat de referinte - numele unor persoane care au nevoie de produsele/serviciile voastre. Sau le pot oferi acelelora numele si numerele voastre de telefon. Pe masura ce creste numarul de referinte, va creste si procentul de afaceri generate de ele.
2. Va pot face cunostinta cu potentiali clienti. Contactele voastre va pot intermedia cunoastrea si stabilirea unor relatii cu cei care au nevoie de produsele/serviciile voastre. Mai mult, va pot oferi informatii vitale cu referire la potentialii clienti. Le pot furniza clientilor potentiali informatii despre voi, afacerea voastra, cum ati ajuns sa va cunoasteti, cateva lucruri pe care le aveti in comun, valoarea produselor/serviciilor voastre.
3. Va pot promova produsele/serviciile. Spunandu-le si altora in diverse prezentari sau conversatii ce au avut de castigat in urma cumpararii produselor sau apelarii la serviciile voastre, sursele voastre ii pot influenta si pe altii sa va solicite serviciile sau sa achizitioneze produsele.
4. Va pot expune materialele promotionale si produsele in propriile locatii. Daca sunt bine expuse - pe raft sau un panou de afis in sala de asteptare - vizitatorii vor pune intrebari sau vor citi informatia oferita. Unii chiar ar putea lua materialul promotional pentru a le expune in alte locatii, crescandu-va vizibilitatea.
5. Pot distribui informatia voastra. Contactele va pot ajuta in distribuirea materialelor de marketing. De exemplu, la curatatorie, se pot aplica etichete cu numele coaforului vecin pe plasele de plastic in care sunt impachetate hainele sau sa va includa fluturasii in mijlocul scrisorilor lor informationale.
6. Pot publica informatii pentru voi. Contactele va pot pune in legatura cu publicatiile la care sunt abonati sau la care au actiuni sau alte cunostinte. De exemplu, o sursa care lucreaza la o asociatie care la randul ei publica o scrisoare informativa ar putea sa va ajute sa publicati un articol sau sa il convinga pe redactor sa scrie unul despre voi.
Pastrati lista cu voi si adaugati si alte nevoi care va vin in minte. Cheia in a primi ajutorul potrivit este sa stii sa asociezi nevoia cu sursa care trebuie. Dar tineti minte ca e o strada cu doua sensuri. Aceste activitati sunt si pentru voi de a genera referinte si a promova afacerile altora. Relatii eficiente si recompensatoare sunt consolidate prin ajutarea surselor voastre in a-si atinge obiectivele.
Alcatuiti o lista de recompense pentru referentii vostri. Odata devenit client, referentul va recunoaste si va va recompensa ca sursa. Astfel ii incurajati sa va refere si alti clienti. Faceti diferenta intre recompensele tangibile (ex. bani) si cele intangibile (ex. o multumire in public). Calculati cheltuielile si puneti de o parte o suma pentru programul de recompense. Cheia este sa gasiti un mod original si memorabil de a va exprima recunostinta si incuraja sursele si fluxul constant de referinte.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des