Caravana campaniei nationale "Alege oaia!" ajunge sambata la Ploiesti
Data publicarii: 10-11-2017 | EconomieCaravana campaniei nationale de informare si promovare "Alege oaia!" va ajunge, sambata, la Ploiesti, eveniment la care va participa si ministrul Agriculturii, Petre Daea, a anuntat, joi, ministerul de resort intr-un comunicat de presa.
Evenimentul este programat să aibă loc pe platoul din fața Palatului Culturii, începând cu ora 10:00, și are ca scop încurajarea consumului de carne și produse din carne de oaie. Consumatorii vor putea degusta mâncăruri tradiționale din carne de oaie, iar cei interesați vor putea achiziționa carne de oaie proaspătă sau preparată, cașcaval, brânză de burduf, cârnați din carne de oaie și must de la producători din județ.
"Obiectivul final al acestei campanii este păstrarea tradițiilor locale privind obiceiurile gastronomice de preparare a cărnii de oaie, creșterea consumului de produse din carne de oaie, sprijinirea crescătorilor autohtoni de ovine și înființarea la nivel național a unei piețe de Gross, iar la nivel județean constituirea de magazine destinate comercializării cărnii și a produselor din carne de oaie", notează Ministerul Agriculturii.
Evenimentul este organizat de Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale (MADR) împreună cu crescătorii de ovine, în cadrul campaniei "Alege oaia!", derulată la nivel național pe o perioadă de trei luni, pentru promovarea consumului de carne de oaie pe piața internă.
Caravana campaniei "Alege oaia!" s-a oprit în week-endul 4-5 noiembrie în Piața Obor din Capitală, iar după escala de la Ploiești va ajunge în zilele de 18 și 19 noiembrie la Sibiu.
Ministerul Agriculturii a lansat pe 26 octombrie, la Romexpo, în cadrul târgului INDAGRA 2017, campania de informare și promovare a consumului de carne de oaie denumită 'Alege Oaia!'. În demersul său, MADR are sprijinul tuturor crescătorilor de ovine din România, care doresc, prin intermediul acestei campanii, să determine consumatorii să manifeste mai mult interes pentru carnea de oaie și preparatele din carne de oaie.
Sursa: Agerpress
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman
- Revolut anunță actualizarea IBAN-urilor locale și operaționalizarea sucursalei românești
- Schneider Electric colaborează cu GR3N pentru reciclarea plasticului și promovarea circularității în industria chimică
- NewCold intra in Romania prin achizitia unui teren de 9 hectare in nordul Bucurestiului