Donald Trump, definitia succesului in afaceri
Data publicarii: 08-01-2007Donald John Trump s-a nascut pe 14 iunie 1946 in Queens, New York. Pe cand avea treisprezece ani, parintii sai, Mary MacLeod Trump, nascuta in Scotia, si Fred Trump, l-au trimis pe Donald sa studieze in cadrul Academiei Militare din New York in speranta ca energia micutului Trump va fi dezvoltata intr-o maniera pozitiva.
Lucrurile au evoluat peste asteptari. PE perioada studiilor, Trump a obtinut mai multe premii academice, dar s-a dezvoltat si pe latura sportiva practicand cu rezultate exceptionale soccerul, fotbalul american si baseball (a fost chiar capitanul echipei in 64'). Ted Dobias, antrenorul echipei de baseball si totodata o figura emblematica a lumii sportive, l-a premiat pe Donald cu distinctia 'Premiul Antrenorului 64').
Donald Trump a urmat vreme de doi ani cursurile Universitatii Fordham, ulterior transferandu-se la Wharton School din cadrul Universitatii din Pennsylvania. Imediat dupa absolvire in 1968 cu o diploma in finante, s-a alaturat companiei imobiliare condusa de tatal sau.
In cartea sa, Art of the Deal, Trump povestea despre educatia sa: "Dupa ce am absolvit Academia Militara NY in 1964 m-am gandit serios sa urmez cursurile unei facultati de regie si film. In cele din urma am hotarat ca real estate-ul reprezinta pentru mine un business veritabil."
Trump facea bani din orice propietate. Astfel, el si-a transformat casele de vacanta in afaceri profitabile. Resedinta sa din Palm Beach a devenit club privat, cu o taxa de intrare de 100.000 de dolari si o taxa anuala de 6.500 de dolari.
Donald Trump a fost si aproape de pragul falimentului. In 1993, a ajuns in situatia in care cazinourile sale erau pline de datorii, cea mai mare parte a proprietatilor imobiliare fiind pierdute. Colapsul profesional il urmarea pe Trump. Insa familia i-a a oferit sprijinul financiar de care a avut nevoie pentru a trece prin acea dificila perioada.
Dupa zece ani, Donald a trecut de la agonie la extaz. Succesul serialului "The Apprentice", difuzat de canalul American NBC si urmarit de zeci de milioane de telespectatori, i-au ridicat cota de popularitate a lui Donald Trump.
Cu succese depline in real-estate si televiziune, Trump a reusit in marketing prin extensia brandului Trump si in alte domenii. Astfel, americanul a creat o serie de produse de succes precum colectia de imbracaminte pentru barbati Donald J. Trump, apa minerala Trump Ice, cartea "How to Get Rich" sau "Arta Parului", vodca Trump sau revista Trump.
Cele sapte principii ale lui Donald Trump
1. Trebuie sa ai din nastere suficienta inteligenta.
2. Trebuie sa-ti placa ceea ce faci.
3. Nu abandona niciodata ceea ce ai inceput.
4. Increderea in sine este cea mai importanta.
5. Divide et impere - Dezbina si cucereste.
6. Trebuie sa-ti pastrezi calmul in majoritatea situatiilor.
7. Trebuie sa fii loial.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice