Pasagerii prefera clasa business exclusive de pe caile ferate
Data publicarii: 06-01-2007"In luna decembrie cererea pentru vagoanele business a fost mare. Cu toate acestea traficul din luna decembrie este mai putin relevant deoarece au fost sarbatorile, astfel incat nu ne putem da seama cu exactitate care sunt destinatiile profitabile pentru vagoanele clasa business. Din aceasta cauza vom face o analiza pentru lunile ianuarie-februarie cand traficul este normal", a completat directorul marketing.
CFR Calatori a introdus in luna decembrie trei vagoane business pe rutele Bucuresti-Cluj Napoca, Bucuresti-Oradea si Bucuresti-Timisoara si retur, existand un al patrulea vagon de acelasi tip folosit ca rezerva. Pentru perioada urmatoare se estimeaza ca vor fi introduse vagoane business pentru Iasi, Suceava si Constanta.
"Preturile nu sunt foarte mari, insa clasa business se adreseaza omului rafinat care isi doreste un confort ridicat si servicii de calitate, celui care isi doreste sa lucreze in timpul calatoriei sau sa asculte muzica la casti intr-un cadru linistit, mai exact omului de afaceri", a precizat directorul CFR Calatori.
Vagoanele business sunt introduse in trenurile de lung parcurs. Modernizarile au fost realizate in atelierele CFR Grivita, iar serviciul business este de doua tipuri, standard si exclusive. Vagoanele ofera facilitati care nu exista la vagoanele intercity de clasa I, iar dotarile constau fotolii confortabile din piele pentru serviciul exclusiv si din plus pentru serviciul standard, in monitoare video cu diagonala de 51 de centimetri pentru pasageri, modul pentru casti cu patru canale audio, acces wireless la internet, display-uri montate in spatarele scaunelor pe care se pot urmari programe video si instalatii de climatizare. Vagoanele dispun si de facilitati pentru persoanele cu dizabilitati locomotorii, existand lifturi pentru usurarea accesului la bordul vagonului si grup sanitar special dotat. De asemenea, vagoanele business au baruri cu frigidere, cuptoare cu microunde si expresoare de cafea.
In ceea ce priveste tarifele, acestea sunt in functie de destinatie, platindu-se un supliment, iar calatorii beneficiaza de un pachet de servicii care include un sandvis si o apa minerala. Astfel, pentru un bilet pe ruta Bucuresti-Cluj Napoca la vagonul business standard la trenul rapid calatorii platesc 113,80 lei, iar la business exclusive 133,80 lei. Biletul la clasa exclusive pentru Bucuresti-Timisoara costa 140,40 lei, iar la clasa standard 120,40 lei.
Reprezentantii CFR Calatori au precizat ca valoarea investitiei a fost intre 450.000 si 500.000 de euro pentru un vagon.
Sursa: NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman