Pasagerii prefera clasa business exclusive de pe caile ferate
Data publicarii: 06-01-2007
"In luna decembrie cererea pentru vagoanele business a fost mare. Cu toate acestea traficul din luna decembrie este mai putin relevant deoarece au fost sarbatorile, astfel incat nu ne putem da seama cu exactitate care sunt destinatiile profitabile pentru vagoanele clasa business. Din aceasta cauza vom face o analiza pentru lunile ianuarie-februarie cand traficul este normal", a completat directorul marketing.
CFR Calatori a introdus in luna decembrie trei vagoane business pe rutele Bucuresti-Cluj Napoca, Bucuresti-Oradea si Bucuresti-Timisoara si retur, existand un al patrulea vagon de acelasi tip folosit ca rezerva. Pentru perioada urmatoare se estimeaza ca vor fi introduse vagoane business pentru Iasi, Suceava si Constanta.
"Preturile nu sunt foarte mari, insa clasa business se adreseaza omului rafinat care isi doreste un confort ridicat si servicii de calitate, celui care isi doreste sa lucreze in timpul calatoriei sau sa asculte muzica la casti intr-un cadru linistit, mai exact omului de afaceri", a precizat directorul CFR Calatori.
Vagoanele business sunt introduse in trenurile de lung parcurs. Modernizarile au fost realizate in atelierele CFR Grivita, iar serviciul business este de doua tipuri, standard si exclusive. Vagoanele ofera facilitati care nu exista la vagoanele intercity de clasa I, iar dotarile constau fotolii confortabile din piele pentru serviciul exclusiv si din plus pentru serviciul standard, in monitoare video cu diagonala de 51 de centimetri pentru pasageri, modul pentru casti cu patru canale audio, acces wireless la internet, display-uri montate in spatarele scaunelor pe care se pot urmari programe video si instalatii de climatizare. Vagoanele dispun si de facilitati pentru persoanele cu dizabilitati locomotorii, existand lifturi pentru usurarea accesului la bordul vagonului si grup sanitar special dotat. De asemenea, vagoanele business au baruri cu frigidere, cuptoare cu microunde si expresoare de cafea.
In ceea ce priveste tarifele, acestea sunt in functie de destinatie, platindu-se un supliment, iar calatorii beneficiaza de un pachet de servicii care include un sandvis si o apa minerala. Astfel, pentru un bilet pe ruta Bucuresti-Cluj Napoca la vagonul business standard la trenul rapid calatorii platesc 113,80 lei, iar la business exclusive 133,80 lei. Biletul la clasa exclusive pentru Bucuresti-Timisoara costa 140,40 lei, iar la clasa standard 120,40 lei.
Reprezentantii CFR Calatori au precizat ca valoarea investitiei a fost intre 450.000 si 500.000 de euro pentru un vagon.
Sursa: NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii