Raiffeisen Bank Romania isi optimizeaza si automatizeaza deciziile de creditare
Data publicarii: 03-01-2007
"Solutia Capstone (n.r. produs oferit de Fair Isaac Enterprise) ne va permite sa ne onoram contractele cu o eficienta sporita a costurilor, sa tinem pasul cu planurile noastre de crestere si sa ne asiguram un fundament sigur pentru obiectivele de viitor", a declarat vicepresedintele Raiffeisen, Carl Rossey.
Raiffeisen Bank Romania ocupa a treia pozitie din clasamentul bancilor din Romania la sfarsitul lunii septembrie, cu active de 12,6 miliarde lei (3,57 miliarde euro) si o cota de piata de 8,31%. Reteaua bancii cuprinde si 860 de bancomate (ATM) si peste 6.700 de terminale de plati la comercianti (POS). Raiffeisen Bank a atras, pana in prezent, 2,1 milioane de clienti persoane fizice, 130.000 IMM-uri si peste 5.000 clienti companii mari si medii, spun reprezentantii bancii. Banca a incheiat anul cu o retea de 265 de unitati, iar planurile pentru anul viitor prevad inaugurarea a peste 100 de noi sucursale de agentii.
In afara de reteaua de unitati clasice, Raiffeisen Bank utilizeaza si alte canale de acces la serviciile si produsele bancii pe care le folosesc deja peste 100.000 de clienti. Acestea sunt Raiffeisen Online (serviciu bancar prin internet), care ofera clientilor acces non-stop la conturile lor prin internet, Raiffeisen Direct (telefon banking), prin care se pot obtine telefonic informatii despre produsele si serviciile bancii si se pot efectua tranzactii bancare, si myBanking (serviciu bancar prin telefonul mobil - in colaborare cu Vodafone Romania si Orange), prin care se pot face tranzactii si plati diverse sau se pot obtine informatii financiar-bancare.
Sursa: NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii