Marea Britanie: Vanzarile Dacia au crescut cu peste 5% in iulie
Data publicarii: 05-08-2017 | EconomieVanzarile de masini noi in Marea Britanie au scazut cu 9,3% in iulie, fiind pentru prima data in ultimii sase ani cand s-au inregistrat declinuri patru luni consecutiv, insa Dacia a raportat o crestere de peste 5% fata de perioada similara din 2016, transmite Reuters.
Livrările au scăzut luna trecută la 161.997 unități, a anunțat vineri Asociația Producătorilor și Comercianților de Automobile din Regatul Unit (SMMT). În topul celor mai bine vândute modele în aprilie se află: Ford Focus, Volkswagen Golf, Nissan Qashqai, Ford Fiesta și Volkswagen Polo.
În iulie, Dacia a vândut 1.460 de vehicule pe piața britanică, în creștere cu 5,34% față de perioada similară din 2016, când a înmatriculat 1.386 unități.
''Pe fondul diminuării încrederii consumatorilor și a companiilor, ne așteptăm ca cererea să rămână la un nivel similar în următoarele luni. Guvernul trebuie să acționeze rapid pentru a furniza planuri concrete privind Brexitul'', a afirmat șeful SMMT, Mike Hawes. Instituția se așteaptă la un declin al vânzărilor de 2,6% anul acesta, la 2,62 milioane de vehicule.
Vânzările de mașini noi în Marea Britanie au scăzut cu 2,2% în primele șapte luni din 2017, la 1,56 milioane de unități. În topul celor mai bine vândute modele se află: Ford Fiesta, Ford Focus, Volkswagen Golf, Nissan Qashqai și Vauxhall Corsa.
În primele șapte luni din acest an, Dacia a vândut pe piața britanică 15.847 vehicule, în creștere cu 6,85% față de perioada similară din 2016, când a înmatriculat 14.831 de unități.
Marea Britanie rămâne a doua mare piață auto din Uniunea Europeană, în urma Germaniei, dar înaintea Franței, Italiei și Spaniei. Analiștii se așteaptă în acest an la un declin de 5% al vânzărilor auto, după doi ani de creștere record, pe fondul incertitudinilor provocate de Brexit și a deprecierii lirei sterline, care a dus la majorarea prețurilor unor modele.
Sursa: Agerpress
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman
- Revolut anunță actualizarea IBAN-urilor locale și operaționalizarea sucursalei românești
- Schneider Electric colaborează cu GR3N pentru reciclarea plasticului și promovarea circularității în industria chimică
- NewCold intra in Romania prin achizitia unui teren de 9 hectare in nordul Bucurestiului