Romanii cumpara online zilnic de peste 5,2 milioane de lei
Data publicarii: 19-07-2017 | EconomieRomanii au cumparat online de peste 1,9 miliarde de lei prin intermediul PayU Romania, in perioada aprilie 2016-martie 2017, cu 61% mai mult fata de aceeasi perioada a anului trecut, potrivit unui comunicat al companiei.
"Anul financiar trecut plățile online în sistemul PayU au avut cea mai bună evoluție din ultimii 12 ani. Din ce în ce mai mulți români aleg să cumpere online, valoarea medie a coțului de cumpărături menținându-se în jurul valorii de 255 lei. Plata cu cardul rămâne metoda de plată preferată de români, iar plata în rate devine din ce în ce mai populară, cumulând 16% din totalul tranzacțiilor. Cea mai mare tranzacție online a fost realizată cu un card înregistrat în Ungaria și a atins valoarea de peste 145.700 lei", a declarat Marius Costin, Country Manager PayU România.
În anul 2017, cea mai mare tranzacție a fost înregistrată în luna ianuarie și a atins valoarea de peste 107.000 lei.
Potrivit comunicatului, produsele din categoria IT&C rămân în topul preferințelor românilor care cumpără online. Aproximativ 33% din valoarea totală a tranzacțiilor online a fost alocată produselor din această categorie.
"Românii cumpără online din ce în ce mai mult produse precum mobilier, decorațiuni, jucării, cărți, produse alimentare, produse cosmetice și vinuri. Această categorie numită eTail vine puternic din urmă, cumulând în prezent aproximativ 35% din totalul vânzărilor", a adăugat Marius Costin.
Lunile în care românii au realizat cele mai multe cumpărături online sunt noiembrie, martie și decembrie.
"Cumpărăturile contextualizate definesc comportamentul românilor în online. Black Friday rămâne evenimentul care atrage cel mai mulți cumpărători online, doar anul trecut având loc peste 867.000 de tranzacții în luna noiembrie. Acesta este urmat de luna martie, luna femeii, cu 818.000 de tranzacții și sărbătoarea de Crăciun, cu peste 785.000 de tranzacții", a mai spus Marius Costin.
În perioada aprilie 2016-martie 2017, magazinele online din România au înregistrat peste 230.000 de comenzi din 200 de țări, tranzacții procesate prin PayU. Topul primelor trei țări cu cele mai mari comenzi este: Ungaria, Bulgaria, Marea Britanie. Valoarea acestora a depășit 47,8 milioane de lei.
PayU este un furnizor global de servicii de plată pentru companii. Compania este lider pe piețele din Europa Centrală și de Est și procesează tranzacții pentru comercianți precum: Allegro, AmRest, Avon, Blue Air, Makro, Orange, PKP Intercity, Play, Showroom.pl, TUi, Virgin Mobile.
În România, PayU lucrează cu parteneri precum Telekom, BlueAir, Paravion, eMag, UPC, Elefant.ro, Altex, Flori de Lux, Magnolia, NN Asigurari, Allianz Direct, Eventim.ro, Decathlon, Fashion Days și alții.
Sursa: Agerpress
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman