Raiffeisen Bank incheie anul cu 265 de unitati
Data publicarii: 28-12-2006
Raiffeisen Bank pune la dispozitia clientilor sai si alte canale de acces la servicii si produsele bancii pe care deja le folosesc peste 100.000 de clienti. Raiffeisen Online (internet banking) este disponibil indiferent de zi sau de ora, oferind clientilor acces non-stop la conturile lor prin intermediul oricarui computer ce indeplineste conditiile tehnice si este conectat la internet. Raiffeisen Direct (telefon banking) este un serviciu prin care se pot obtine informatii despre toate produsele si serviciile bancii si se pot efectua tranzactii bancare, sunand la 0 800 802 02 02, numar apelabil gratuit din reteaua de telefonie fixa sau numarul cu tarif normal (0040 21) 306 3002, apelabil din orice retea si din strainatate. myBanking (mobile banking in colaborare cu Vodafone Romania si Orange) este un serviciu prin care se pot face tranzactii, plati diverse sau se pot obtine informatii financiar-bancare. Anul acesta serviciul myBanking a primit premiul pentru cel mai bun serviciu de mobile banking din Romania de la revista "Comunicatii Mobile".
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des