Marea Britanie: Vanzarile Dacia au crescut cu peste 45% in iunie
Data publicarii: 06-07-2017 | EconomieVanzarile de masini noi in Marea Britanie au scazut cu 4,8% in iunie, fiind pentru prima data in ultimii sase ani cand s-au inregistrat declinuri trei luni consecutiv, insa Dacia a consemnat o crestere cu 45,38% fata de perioada similara din 2016, transmite Reuters.
Livrările au scăzut luna trecută la 243.454 unități, a anunțat miercuri Asociația Producătorilor și Comercianților de Automobile din Regatul Unit (SMMT). În topul celor mai bine vândute modele în aprilie se află Volkswagen Golf, Ford Fiesta, Ford Focus, Vauxhall Astra și MINI (de la BMW).
În iunie, Dacia a vândut 2.845 de vehicule pe piața britanică, în creștere cu 45,38% față de perioada similară din 2016, când a înmatriculat 1.957 unități.
Așa cum estimam, cererea pentru mașini noi se reduce, după cinci ani de creștere solidă, dar datele sunt totuși robuste, iar în primul semestru din acest an s-a înregistrat al doilea cel mai ridicat nivel al vânzărilor. Pe fondul dimunării încrederii consumatorilor și a companiilor, ne așteptăm ca cererea să rămână la un nivel similar în următoarele luni, a afirmat șeful SMMT, Mike Hawes. Instituția se așteaptă la un declin al vânzărilor de 2,6% anul acesta, la 2,62 milioane de vehicule.
Vânzările de mașini noi în Marea Britanie au scăzut cu 1,3% în primul semestru din 2017, la 1,40 milioane de unități. În topul celor mai bine vândute modele se află Ford Fiesta, Ford Focus, Volkswagen Golf, Nissan Qashqai și Vauxhall Corsa.
În primele șase luni din acest an, Dacia a vândut pe piața britanică 14.387 vehicule, în creștere cu 7,01% față de perioada similară din 2016, când a înmatriculat 13.445 de unități.
Așa cum estimam, cererea pentru mașini noi se reduce, după cinci ani de creștere solidă, dar datele sunt totuși robuste, iar în primul semestru din acest an s-a înregistrat al doilea cel mai ridicat nivel al vânzărilor. Pe fondul dimunării încrederii consumatorilor și a companiilor, ne așteptăm ca cererea să rămână la un nivel similar în următoarele luni, a afirmat șeful SMMT, Mike Hawes. Instituția se așteaptă la un declin al vânzărilor de 2,6% anul acesta, la 2,62 milioane de vehicule.
Marea Britanie rămâne a doua mare piață auto din Uniunea Europeană, în urma Germaniei, dar înaintea Franței, Italiei și Spaniei. Analiștii se așteaptă în acest an la un declin de 5% al vânzărilor auto, după doi ani de creștere record, pe fondul incertitudinilor provocate de Brexit și a deprecierii lirei sterline, care a dus la majorarea prețurilor unor modele.
Sursa: Agerpress
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii