12 firme italiene isi expun produsele la "Italian Beauty & Care Day"
Data publicarii: 16-06-2017 | EconomieAgentia Italiana pentru Comert Exterior organizeaza joi, in Bucuresti, cea de-a doua editie "Italian Beauty & Care Day", la care isi expun produsele 12 firme italiene (producatori de cosmetice, de ingrijire corporala si de aparatura pentru saloane de infrumusetare).
Cele 12 firme expozante de la Italian Beauty & Care Day 2017 sunt: Arval SRL, Astra Make-up, BeCSRL, Cosmeteria Verde Histomer (Valetudo SRL), Equilibra SRL, Exclusive Beauty SRL, G.V.F. Group, Gabor Snc di Aldo Ferrando, Gimap SRL, Giovanardi Farmaceutici, Istituto Ganassini SpA di Ricerche Biochimiche, Nouba Profesional Make up.
În 2016, România a importat din Italia produse cosmetice în valoare de 38,6 milioane de euro, cu 10,3% mai mult decât în 2015. Suma reprezintă 7% din importurile totale de produse cosmetice ale României și confirmă poziția sa pe locul 7 în topul țărilor furnizoare de astfel de produse.
Italia are un rol cheie în industria cosmetică internațională iar activitățile de cercetare și inovare continuă fac ca produsele "made in Italy" să fie cunoscute și exportate în întreaga lume, conform unui comunicat al organizatorilor.
În anul 2016, valoarea producției de cosmetice în Italia a atins nivelul de 10,5 miliarde de euro, fiind cu 5% mai mare față de cea din anul precedent. Exporturile de produse cosmetice italiene au crescut în 2016 cu 12% atingând nivelul de 4,27 miliarde de euro.
În Italia, în industria cosmeticii lucrează 35.000 de angajați, 200.000 cu activități anexe precum personalul din farmacii, magazine naturiste, parfumerii, saloane de coafură/cosmetică, centre de înfrumusețare, SPA. Din totalul angajaților pe acest segment 54% sunt femei.
Cea mai mare cotă din totalul vânzărilor o deține industria parfumeriei, cu o cotă de 12,4%. 60% din produsele de machiaj vândute în întreaga lume sunt fabricate în Italia.
Sursa: Agerpress
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman