Angst deschide un magazin de lux, in Bucuresti
Data publicarii: 20-12-2006Strategia de marketing a companiei pentru 2007 vizeaza reducerea gamei de produse, tocmai pentru a se realiza exclusiv produse de calitate superioara.
"In prezent realizam 120 de produse, dar in 2007 ne vom reduce gama la maxim 80 de produse, doar la ce facem foarte bine", a spus Minea. Directorul general Angst a mentionat ca pentru 2007 se urmareste diferentierea gamei de produse traditionale, cu specific ardelenesc, gen carnati, toba sau salamuri.
"Am preluat un pachet de actiuni de la producatorul clujean de mezeluri Discovery, tocmai pentru a ne consolida afacerea in zona Ardealului", a declarat Minea.
Din cele sapte milioane de euro, valoarea investitiilor programate pentru anul viitor, aproximativ 1,5 milioane de euro vor fi destinate pentru dezvoltarea retelei de magazine din Cluj, prin deschiderea a doua magazine pana la sfarsitul lunii februarie. In prezent Ansgt dispunde de 28 de magazine branduite in toata tara, dar se urmareste deschiderea altor zece, in 2007.
Din banii alocati pentru investitii, circa 2,3 milioane de euro vor ajuta la modernizarea fabricii din Buftea iar 2,2 milioane de euro vor ajunge la fabrica din Buftea. De asemenea, peste 500.000 de euro vor fi destinati modernizarii celor 24 de magazine din Bucuresti.
Cu toate ca are autorizatie pentru a exporta in tarile membre UE, Angst nu si-a programat exporturi pentru anul ce vine, din cauza interdictiei de a exporta produse din carne de porc, iar cele din vita sau oaie nu reprezinta punctul forte al companiei.
Despre anul 2006, directorul general Angst spune ca "a fost cel mai bun an de pana acum". In acest an, Angst a inregistrat o cifra de afaceri de 50 de milioane de euro, mai mare cu 20 % fata de 2005 si un profit de 1,5 milioane de euro, comparativ cu cel de 900.000 de euro realizat anul trecut. Pentru 2007, compania urmareste o crestere a cifrei de afaceri cu 25 %.
Sursa: NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman