123 de noi telecentre vor fi instalate la sate
Data publicarii: 19-12-2006Orange Romania va instala 36 de telecentre in localitati din 18 judete.
Rartel va instala 24 de telecentre in localitati din 14 judete.
Societatea Nationala de Radiocomunicatii va instala 44 de telecentre in localitati din 16 judete.
Vodafone Romania va instala 19 telecentre in localitati din 13 judete.
Instalarea celor 123 de telecentre va incepe de indata ce se vor semna contractele tripartite intre castigatorii licitatiei, autoritatile administratiei publice locale ale acestor localitati si ANRC. Dupa semnarea contractelor tripartite, primariile care administreaza localitatile respective au obligatia de a pune la dispozitia companiilor desemnate, in termen de 15 zile, spatiul necesar functionarii telecentrului. Furnizorii au obligatia de a instala telecentrele si a incepe furnizarea serviciilor in termenul precizat prin ofertele declarate castigatoare, termenul maxim fiind de 120 de zile de la punerea la dispozitie a spatiului. Astfel, cele 123 de telecentre vor fi puse in functiune progresiv pana la jumatatea anului 2007.
Costul net al instalarii acestor 123 de telecentre se ridica la 4.973.881,31 lei, suma care va fi acoperita de ANRC din fondul pentru serviciul universal. In medie, costul total al echipamentelor instalate si al mentinerii in functiune timp de trei ani a unui telecentru, stabilit in urma licitatiei, este de 40.438 lei (aproximativ 11.800 Euro). Costul instalarii legaturilor de acces pentru fiecare localitate difera in functie de tehnologia utilizata si de distanta fata de cel mai apropiat punct al retelei furnizorului desemnat.
Pana in prezent ANRC a organizat licitatii pentru instalarea de telecentre in 331 localitati. Dintre acestea, in 124 de localitati telecentrele sunt deja functionale, restul urmand a deveni operationale pana la jumatatea anului viitor.
Telecentrul este un spatiu public dotat cu cel putin doua aparate telefonice, doua calculatoare si un fax, in cadrul caruia utilizatorii finali pot initia si primi apeluri telefonice locale, nationale si internationale. In telecentru sunt disponibile si servicii de comunicatii prin fax si comunicatii de date la o rata de transfer suficienta pentru a permite accesul functional la Internet.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman