123 de noi telecentre vor fi instalate la sate
Data publicarii: 19-12-2006
Orange Romania va instala 36 de telecentre in localitati din 18 judete.
Rartel va instala 24 de telecentre in localitati din 14 judete.
Societatea Nationala de Radiocomunicatii va instala 44 de telecentre in localitati din 16 judete.
Vodafone Romania va instala 19 telecentre in localitati din 13 judete.
Instalarea celor 123 de telecentre va incepe de indata ce se vor semna contractele tripartite intre castigatorii licitatiei, autoritatile administratiei publice locale ale acestor localitati si ANRC. Dupa semnarea contractelor tripartite, primariile care administreaza localitatile respective au obligatia de a pune la dispozitia companiilor desemnate, in termen de 15 zile, spatiul necesar functionarii telecentrului. Furnizorii au obligatia de a instala telecentrele si a incepe furnizarea serviciilor in termenul precizat prin ofertele declarate castigatoare, termenul maxim fiind de 120 de zile de la punerea la dispozitie a spatiului. Astfel, cele 123 de telecentre vor fi puse in functiune progresiv pana la jumatatea anului 2007.
Costul net al instalarii acestor 123 de telecentre se ridica la 4.973.881,31 lei, suma care va fi acoperita de ANRC din fondul pentru serviciul universal. In medie, costul total al echipamentelor instalate si al mentinerii in functiune timp de trei ani a unui telecentru, stabilit in urma licitatiei, este de 40.438 lei (aproximativ 11.800 Euro). Costul instalarii legaturilor de acces pentru fiecare localitate difera in functie de tehnologia utilizata si de distanta fata de cel mai apropiat punct al retelei furnizorului desemnat.
Pana in prezent ANRC a organizat licitatii pentru instalarea de telecentre in 331 localitati. Dintre acestea, in 124 de localitati telecentrele sunt deja functionale, restul urmand a deveni operationale pana la jumatatea anului viitor.
Telecentrul este un spatiu public dotat cu cel putin doua aparate telefonice, doua calculatoare si un fax, in cadrul caruia utilizatorii finali pot initia si primi apeluri telefonice locale, nationale si internationale. In telecentru sunt disponibile si servicii de comunicatii prin fax si comunicatii de date la o rata de transfer suficienta pentru a permite accesul functional la Internet.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des