Programul BRD in perioada sarbatorilor de iarna
Data publicarii: 19-12-2006
De asemenea, clientii BRD - Groupe Societe Generale vor avea la dispozitie parcul de peste 800 ATM-uri si 9.000 de POS-uri instalate la comerciantii acceptanti din tara.
In perioada 18/12/2006 - 03/01/2007, serviciul Vocalis (platforma call-center a BRD-Groupe Societe Generale) este la dispozitia clientilor in fiecare zi, de luni pana sambata intre orele 08:00 - 22:00 (program normal) si duminica 24, respectiv duminica 31 decembrie 2006 intre orele 08:00 - 17:00, cu toate optiunile oferite.
In zilele de 25, 26 decembrie 2006, respectiv 1 si 2 ianuarie 2007 vor fi disponibile numai serviciile de interogare a soldului contului curent si de asistenta in caz de pierdere sau furt carduri.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des