Am prins gustul cumparaturilor on-line
Data publicarii: 13-12-2006Initiativa MCTI are ca scop evaluarea pietei de comert electronic din Romania si sprijinirea tuturor celor care doresc sa dezvolte proiecte in sectoare de activitate precum guvern, banci, asociatii profesionale si patronate sau intreprinzatori.
Studiul arata ca din cele 1.500 de magazine virtuale monitorizate, doar 84 permit plata on-line prin card bancar utilizand 3D Secure, cel mai ridicat standard actual in materie de securitate a tranzactiilor pe Internet.
Desi piata cumparaturilor on-line este la inceput de drum, ministrul Zsolt Nagy a subliniat ca romanii trebuie sa inteleaga ca "nu exista riscuri suplimentare in tranzactionarea pe Internet fata de tranzactionarea in magazinele traditionale, intrucat sunt utilizate standarde de securitate, identice cu cele utilizate la nivel international, al caror scop este chiar prevenirea fraudei on-line".
Pe de alta parte, studiul arata ca volumul tranzactiilor realizate pe internet este cu mult mai mare, intrucat comertul se face si utilizand alt standard de securitate decat cel propus de Visa si MasterCard prin 3D Secure.
Potrivit datelor furnizate de RNC (Romanian National Computer Network), dintre site-urile active, peste o mie sunt inregistrate pe zona de comert electronic. In perioada noiembrie 2005 - noiembrie 2006, s-a inregistrat o medie a lansarilor de un magazin virtual la doua zile.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman