Dacia, cel mai valoros brand romanesc
Data publicarii: 12-12-2006"Modelul de succes al ultimilor ani este incontestabile Logan, si este modelul prin care am castigat si recunostinta internationala", a declarat Eduard Croitoru, sef Departament Publicitate Dacia.
Pe podium sunt si BCR si BRD, cu o valoare de 356, respectiv 208 milioane de euro. Specialistii cred ca aceasta performanta a bancilor se datoreaza si numarului mare de credite contractate de romani in ultimii ani.
Top 3 cele mai valoroase branduri romanesti
DACIA - 387,4 mil. euro
BCR - 355,6 mil. euro.
BRD - 208,3 mil. euro
Ultimele trei locuri din Top 50 sunt ocupate, pe rand, de brandurile Fulga , Farmec, dar si Croco. Criteriile care au stat la baza intocmirii topului au fost vanzarile realizate de marcile respective pe teritoriul Romaniei, perspectivele de evolutie, dar si riscurile domeniului din care fac parte.
FULGA - 3,6 mil. euro
FARMEC - 3,1 mil. euro.
CROCO- 3,0 mil. euro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani