Marea Britanie: Vanzarile Dacia au scazut cu 42% in noiembrie
Data publicarii: 05-12-2016 | EconomieVanzarile de masini noi in Marea Britanie au inregistrat o crestere de aproape 3% in noiembrie, datele sugerand o atenuare a incertitudinilor provocate de iesirea tarii din Uniunea Europeana (Brexit), transmite Reuters.
Livrările au urcat luna trecută la 184.101 unități, pe fondul majorării cererii din partea companiilor, care a compensat scăderea vânzărilor către consumatorii individuali, a anunțat luni Asociația Producătorilor și Comercianților de Automobile din Regatul Unit (SMMT). În topul celor mai bine vândute modele se află Ford Fiesta, Vauxhall Astra, Volkswagen Golf, Vauxhall Corsa și Ford Focus.
În noiembrie, Dacia a vândut 1.405 vehicule pe piața britanică, în scădere cu 42,37% față de perioada similară din 2015, când a înmatriculat 2.438 de unități.
Vânzările de mașini noi în Marea Britanie au crescut cu 2,5% în perioada ianuarie — noiembrie 2016, la 2,51 milioane de unități. Este pentru prima când s-au livrat peste 2,5 milioane de vehicule în primele 11 luni ale anului și este posibil ca până la sfârșitul anului să fie vândute mai multe mașini decât anul trecut — 2,63 milioane de unități.
În topul celor mai bine vândute modele se află Ford Fiesta, Vauxhall Corsa, Ford Focus, Volkswagen Golf și Nissan Qashqai.
În perioada ianuarie — noiembrie 2016, Dacia a vândut pe piața britanică 24.608 de vehicule, în creștere cu 1,58% față de perioada similară din 2015, când a înmatriculat 24.225 de unități.
Marea Britanie rămâne a doua mare piață auto din Uniunea Europeană, în urma Germaniei, dar înaintea Franței, Italiei și Spaniei.
Sursa: Agerpress
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman