Altex lanseaza o noua marca autohtona de calculatoare

Data publicarii: 12-12-2006
Grupul Altex, retailer de electrocasnice si produse IT& C, va lansa o noua marca autohtona de calculatoare, prin intermediul diviziei de productie si asamblare de calculatoare, Complet Electro Serv, in cadrul unui parteneriat strategic cu Microsoft, a anuntat, luni, presedintele Altex, Dan Ostahie. Noua gama va fi comercializata sub numele "Myria", sistemele care intra in acest brand avand instalat inca din fabrica software Microsoft, a declarat Dan Ostahie.

Potrivit raportului International Data Corporation (IDC) privind vanzarile de calculatoare personale in Romania in trimestrul trei, Complet Electro Serva avut o cota de piata de 9,7%, din punct de vedere al numarului de unitati vandute, ocupand locul patru dupa Flamingo International care a avut o cota de 11,6%, KTech cu 11% si Hewlett Packard cu 9,7%.

Pentru trimestru doi raportul IDC plasa Complet Electro Serv (prin marca Davio) pe locui doi cu o cota de piata de 11,0% dupa Flamingo care avea o cota de 12%, dar inaintea grupului KTech care avea o cota de piata de 9,9%.

Grupul Altex este operator al retelelor Altex si Media Galaxy. Reteaua Media Galaxy cuprinde 14 centre comerciale a caror suprafata totala depaseste 35.000 de metri patrati.

Grupul Altex, lider dupa vanzari in 2005 pe piata de distributie de electrocasnice, electronice si produse IT&C din Romania, a inregistrat o cifra de afceri de 100 milioane de euro in primele sase luni din 2006, potrivit presedintelui Altex, Dan Ostahie.

Pentru al doilea semestru al anului, presedintele Altex estimeaza o cifra de afaceri de peste 150 milioane euro, iar grupul tinteste sa depaseasca vanzarile din 2005, care s-au cifrat la 274,3 milioane de euro.

Sursa: NewsIn

Ultimele stiri pe BankNews.ro: