Sarbatori cu 20% mai ''piperate'' in micile magazine
Data publicarii: 11-12-2006Pentru cei mai multi romani luna decembrie nu inseamna numai sarbatori ci si multe cheltuieli, in vreme ce pentru comerciantii aceasta este perioada care trebuie exploatata la maximum. Si cum mai sunt doar doua saptamani pana la Craciun, bancile si marile magazine se intrec deja in oferte care mai de care mai tentante. Hypermarketurile au introdus deja promotii la electronice, jucarii, alimente, dulciuri, bauturi si fructe pentru a atrage cat mai multi cumparatori.
Pentru banci introducerea promotiilor de iarna inseamna mai multe produse comercializate, adica o cota de piata si un profit in crestere. Cea mai noua oferta pe piata autohtona o reprezinta excursiile si produsele oferite celor care folosesc cel mai des cardul de credit de sarbatori.
Cu toate acestea, in piete si in micile magazinele de cartier preturile produselor de sezon s-au scumpit semnificativ. Astfel, preturile la carnea de porc, oua sau cozonac au crescut cu peste 20%.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman