Posta Romana va livra 150.000 de colete, cu ocazia Black Friday

Data publicarii: 17-11-2016 | Economie

Posta Romana va livra 150.000 de colete comandate pe site-ul retailerului eMag cu ocazia Black Friday, comenzile putand fi ridicate din cele peste 200 de oficii PostCollect din Bucuresti si din tara, a anuntat, joi, operatorul postal national, intr-un comunicat de presa transmis AGERPRES.

'Cu ocazia Black Friday, 150.000 de colete comandate pe site-ul retailerului eMAG vor ajunge la clienți, prin intermediul Poștei Române. Comenzile vor putea fi ridicate din cele peste 200 de oficii PostCollect din București și din țară. Din totalul acestora, 70 de unități poștale au program de lucru cu publicul și sâmbăta, astfel că primele colete vor putea fi ridicate încă din 19 noiembrie. Mai mult, toate cele 33 de oficii PostCollect din București vor fi deschise și în zilele de duminică. În prezent, sunt operaționale 202 oficii PostCollect în București și în toate județele țării, prin care vor fi procesate și livrate aproximativ 150.000 de colete. Mai exact, 15.000 de colete vor ajunge, zilnic, timp de 10 zile, la clienți, prin intermediul Poștei Române, cu ocazia Black Friday', se arată în comunicatul citat.

Potrivit Poștei Române, expedițiile eMAG sunt monitorizate în sistem Track&Trace pe tot parcursul lor, de la prezentare, până la livrare.

'Dacă, până în prezent, destinatarii erau avizați de eMAG printr-un SMS în momentul în care coletele erau predate Poștei Române, în perioada Black Friday notificarea va veni direct din partea operatorului poștal. Poșta Română va transmite un SMS pentru fiecare colet care va intra în oficiul ales de client. Acesta va conține: numărul AWB al trimiterii, numărul și programul oficiului poștal, precum și suma de plată ramburs. Din totalul celor 202 oficii poștale în care funcționează serviciul PostCollect, toate unitățile au ghișee special dedicate acestui serviciu, program extins — seara și în weekend, iar 70 de oficii poștale au program de lucru cu publicul și sâmbăta. Totodată, Poșta Română vine în sprijinul clienților din București cu un program prelungit, în toate cele 33 de oficii PostCollect, în zilele de duminică (20 și 27 noiembrie), în intervalul orar 9:00 — 13:00', precizează Poșta.

În cadrul serviciului PostCollect, operatorul național de servicii poștale preia, sortează și livrează coletele partenerului la sediul subunităților poștale participante, în funcție de alegerea clientului. Aceasta poate fi făcută printr-un singur click, pe site-ul retailerului.

Livrarea coletelor se face la sediul oficiilor poștale prin intermediul ghișeelor dedicate și vizibil semnalizate, clientul având opțiunea deschiderii coletului pentru verificarea conținutului, iar, conform contractului încheiat, Poșta Română poate păstra coletele avizate în oficiile poștale timp de 4 zile calendaristice, de la data sosirii în unitate.

Poșta Română nu este o instituție publică, ci companie națională înființată conform Legii 31/1990, ce funcționează pe gestiune economică, ceea ce înseamnă că își formează singură veniturile din contracte comerciale și, prin urmare, se autofinanțează.

Compania este deținută de statul român, prin Ministerul pentru Societatea Informațională, în proporție de 75%, și de Fondul Proprietatea (FP) în proporție de 25%.

În prezent, peste 19 milioane de locuitori beneficiază de serviciile Poștei Române și peste 7,5 milioane de adrese sunt acoperite de rețeaua poștală proprie. Compania a încheiat anul 2014 cu un profit net de 22,8 milioane de lei (5 milioane de euro), după cinci ani de pierderi.

Sursa: Agerpress

Ultimele stiri pe BankNews.ro: