O noua prezentare a brandurilor: ''Superbrands Romania''
Data publicarii: 09-12-2006Recent a avut loc lansarea celui dintai volum al publicatiei "Superbrands Romania", cea mai importanta carte de prezentare a brandurilor de top dintr-o tara. Programele Superbrands, prin care asemenea carti sunt editate in 60 de tari ale lumii, exista de 10 ani si sunt realizate de Organizatia Internationala Superbrands infiintata in Marea Britanie in 1995. Cea dintai carte "Superbrands" din Romania prezinta 66 de branduri reprezentative care exista pe piata romaneasca, dintre aceste marci 30% fiind autentic romanesti. Primul volum "Superbrands Romania" se va distribui prin intermediul retelei de birouri Superbrands, in toate cele 60 de tari unde acestea sunt implementate, iar in tara vor putea fi consultate gratuit, in Bucuresti si in alte 17 orase importante, prin intermediul retelei de librarii Carturesti si Humanitas.
Veritabila carte de capatai a marcilor romanesti, "Superbrands Romania" este editata in conditii grafice excelente si respecta toate rigorile si structura cartilor "Superbrands". Informatiile, furnizate in limba engleza, sunt grupate in capitolele "Piata", "Realizari", "Istoric", "Produs", "Evolutii recente", "Promovare", "Valoarea marcii". De asemenea, sunt prezentati, sub titulatura Brands Guardians, specialistii-cheie ai companiilor, carora li se datoreaza dezvoltarea, promovarea si protejarea imaginii fiecarui brand.
Povestea fiecarui brand inclus in cartea "Superbrands Romania", vol. 1, poate fi citita on-line, pe site-ul superbrandsromania.com.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman