BRD ''a implinit'' 2.000.000 de clienti
Data publicarii: 07-12-2006Privatizarea a reprezentat debutul unei perioade de dezvoltare accelerata, reflectata prin cresterea semnificativa a numarului de clienti, de unitati, precum si a cotei de piata.
Dezvoltarea retelei de unitati este una dintre principalele axe strategice de dezvoltare a BRD-Groupe Societe Generale. Banca a demarat in anul 2004 proiectul BRD Express, un program de densificare accelerata a retelei, bazat pe un nou concept de agentie bancara, caracterizat de proximitatea fata de clientela potentiala, simplitatea si rapiditatea operatiunilor si confortul clientului. La sfarsitul anului 2006, banca opereaza o retea de peste 530 de unitati si are 2 milioane de clienti. De asemenea, banca detine peste 23% din piata creditului pentru populatie si 16,8% din totalul activelor din sistemul bancar romanesc.
''Clientul cu numarul doua milioane este simbolul unui succes colectiv si, in egala masura, al capacitatii BRD de a aseza clientul in centrul preocuparilor sale'', a declarat Patrick Gelin, Presedintele-Director General al BRD/Groupe Societe Generale.
Banca va marca momentul printr-un eveniment organizat la Palatul Regal din Bucuresti, in prezenta domnilor Didier Alix, Directorul General Delegat al Grupului Societe Generale, Jean-Louis Mattei, Director al Diviziei Internationale a Grupului Societe Generale, precum si a marilor sportivi romani Ilie Nastase si Gheorghe Hagi.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani