Mazda recheama in service 2,3 milioane vehicule vandute la nivel global
Data publicarii: 01-09-2016 | EconomieConstructorul auto japonez Mazda Motor Corp a anuntat joi ca va rechema in service un numar total de 2,3 milioane vehicule vandute la nivel global, din cauza unor posibile probleme la portiera din spate si la motoarele diesel ale unor vehicule, transmite Reuters.
Un număr de 390.000 de vehicule, inclusiv modele Mazda 3 sedan și hatchback precum și CX-3 SUV crossover, vor fi rechemate la service în Japonia pentru a rezolva o posibilă problemă la portiera spate. Mazda intenționează să recheme în service alte 1,8 milioane vehicule vândute la nivel mondial din același motiv, dar a refuzat să ofere cifre detaliate pentru fiecare regiune. Constructorul nipon a precizat însă că vehiculele afectate au fost produse în perioada decembrie 2007-decembrie 2015.
De asemenea, tot pentru piața japoneză, Mazda va rechema în service aproximativ 110.000 de vehicule, inclusiv modele Mazda 3 și Mazda CX-3, produse în perioada august 2014-august 2016 din cauza unor probleme la computerul motoarelor diesel.
Mazda, al cincilea mare constructor auto japonez, a vândut aproximativ 1,5 milioane vehicule în exercițiul fiscal încheiat în luna martie 2016, în principal în America de Nord.
Sursa: Agerpress
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani