Legea raftului, tehnici de pacalit clientii
Data publicarii: 01-12-2006Ochii vad, inima cere - specialistii in marketing se folosesc din plin de aceasta slabiciune pentru a creste vanzarile magazinelor. Ca sa nu aruncati banii pe produse pe care le-ati putea gasi si la preturi mai reduse, avem un prim sfat: uitati-va in raftul de sus si in cel de jos. Motivul este pe cat de simplu, pe atat de eficient - pe raftul de la nivelul ochilor se gaseste marfa cea mai scumpa. Desi marfa asezata la raft este un amanunt fara importanta pentru cumparatori, acelasi lucru se transforma in arta pentru comercianti.
De exemplu, putini dintre clienti stiu ca fiecare raft are pretul sau, iar producatorii platesc in plus pentru un loc bun pentru marfa lor. Sunt si alte metode ca un produs sa ajunga in cosul clientilor. Comerciantii au invatat sa exploateze la maxim simturile cumparatorilor. Din gust, miros, vaz ies bani pe banda rulanta. Asa se explica si previziunile analistilor: ei spun ca, peste 4 ani, incasarile marilor magazine ar putea ajunge la 100 miliarde de euro.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman
- Revolut anunță actualizarea IBAN-urilor locale și operaționalizarea sucursalei românești
- Schneider Electric colaborează cu GR3N pentru reciclarea plasticului și promovarea circularității în industria chimică
- NewCold intra in Romania prin achizitia unui teren de 9 hectare in nordul Bucurestiului