Legea raftului, tehnici de pacalit clientii
Data publicarii: 01-12-2006Ochii vad, inima cere - specialistii in marketing se folosesc din plin de aceasta slabiciune pentru a creste vanzarile magazinelor. Ca sa nu aruncati banii pe produse pe care le-ati putea gasi si la preturi mai reduse, avem un prim sfat: uitati-va in raftul de sus si in cel de jos. Motivul este pe cat de simplu, pe atat de eficient - pe raftul de la nivelul ochilor se gaseste marfa cea mai scumpa. Desi marfa asezata la raft este un amanunt fara importanta pentru cumparatori, acelasi lucru se transforma in arta pentru comercianti.
De exemplu, putini dintre clienti stiu ca fiecare raft are pretul sau, iar producatorii platesc in plus pentru un loc bun pentru marfa lor. Sunt si alte metode ca un produs sa ajunga in cosul clientilor. Comerciantii au invatat sa exploateze la maxim simturile cumparatorilor. Din gust, miros, vaz ies bani pe banda rulanta. Asa se explica si previziunile analistilor: ei spun ca, peste 4 ani, incasarile marilor magazine ar putea ajunge la 100 miliarde de euro.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani