Banca Transilvania se crede zana IMM-urilor
Data publicarii: 01-12-2006EVZ: BT tocmai a lansat produsul cu numarul opt adresat IMM-urilor. Mai continuati seria de produse destinate IMM-urilor?
Ionut Patrahau: Continuam. Avem angajamentul ca pana la sfarsitul anului 2007, din trei in trei luni, sa lansam un nou produs pentru IMM-uri. Am ajuns la produsul cu numarul opt, deci pana la cel cu numarul 12 mai avem chiar putin. Ati putea sa ma intrebati daca mai continuam si dupa 2007 si cred ca vom continua, pentru ca s-a dovedit foarte productiv angajamentul nostru fata de IMM-uri.
Ce inseamna foarte productiv? Cresterea numarului de clienti?
Obiectivul pe care ni l-am stabilit sa devenim banca numarul unu pentru IMM-uri l-am atins deja in termeni de pozitionare si de imagine. Lumea ne recunoaste ca fiind banca sectorului IMM in Romania si probabil ca, in 2007, o sa reusim si cantitativ: din punct de vedere al numarului de clienti, al numarului de clienti creditati, al numarului de produse specifice.
Ati facut un studiu care indica aceasta imagine?
Am facut un studiu anul trecut si il repetam acum, in luna ianuarie. Atunci o sa vedem exact cifrele si o sa vedem unde suntem. Eram pe locul trei in urma cu un an, iar in ultimul an am fost foarte activi.
Si atunci de unde stiti ca BT este deja prima banca pe sectorul IMM-urilor?
Asta o stim deja de la clientii noi, clientii potentiali, clientii care vin la noi. In fiecare luna creste numarul de clienti. Noi suntem acum undeva la 4.200 de clienti IMM noi pe luna...
O stim de la dumneavoastra (n.r. - mass-media): de cate ori se intampla ceva in domeniul acesta noi suntem sunati - pentru ca stim cele mai multe lucruri, ne focusam pe asta. O stim de la competitie, pana si ei ne recunosc. Dar ce e mai important pentru noi este ca o stim de la clienti.
Cati clienti IMM are BT?
Numarul de clienti IMM, asa cum ii cuantificam noi, cu cifra de afaceri de 1,5 milioane de lei pe an, a ajuns la aproape 120.000. Foarte important este ca acestor 120.000 de clienti le-am dat peste 35.000 de credite in ultimii doi ani. Aceasta pentru ca este important sa ai clienti multi, dar este improtant sa ai clienti activi, care cumpara produse de la tine.
Care este produsul pentru IMM-uri ce a avut cel mai mare succes?
Evident ca primul a avut cel mai mare succes, si dupa el urmeaza creditul cu dobanda zero, care a fost lansat in decembrie 2005 si care l-a depasit de departe. In momentul acesta el e vedeta, dar ceva ne spune ca o sa se schimbe in favoarea produsului numarul opt.
Citeste tot interviul in Evenimentul Zilei
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman