Programul estival de transport Trenurile Soarelui 2016 se lanseaza joi
Data publicarii: 09-06-2016 | EconomieProgramul estival de transport Trenurile Soarelui 2016 intra in vigoare joi iar timp de trei luni, pana la 13 septembrie, turistii vor putea calatori spre litoral cu cele peste 40 de trenuri care vor asigura legaturi din toata tara catre statiunile de la Marea Neagra si Delta Dunarii, informeaza CFR Calatori.
'Pentru noi, sezonul estival este o oportunitate. Încercăm să răspundem nevoii de mobilitate a cât mai multor oameni și dorințelor acestora de a călători la standarde de calitate din ce în ce mai bune. Prin programul estival Trenurile Soarelui conectăm toate zonele țării cu destinațiile turistice de vară și sperăm să le aducem românilor vacanța cât mai aproape', a declarat Iosif Szentes, director general CFR Călători.
CFR Călători a pregătit un program special de trenuri, care vor fi introduse treptat în circulație, pentru ca toate regiunile țării să poată fi conectate cu destinațiile de vacanță cele mai căutate în perioada verii.
Pentru turiștii din Brașov legătura cu destinația Constanța și retur va fi asigurată cu trei trenuri directe, iar pentru cei din Sighetu Marmației legătura cu litoralul se va realiza direct prin grupa de vagoane de la trenul Satu Mare—Mangalia.
Pentru a facilita accesul turiștilor către Delta Dunării, un tren direct InterRegio va circula suplimentar pe ruta București Nord — Tulcea Oraș și retur.
Prețul întreg pentru o călătorie București — Constanța, fără reduceri, este de 33,40 lei la tren Regio și de 60 lei la tren IR. Un bilet dus-întors are 10% reducere din tariful de transport și costă la clasa a 2-a 60,90 lei la tren Regio și 108,80 lei la tren IR, iar la cumpărarea cu o anticipație de peste 21 de zile reducerea este de 25% din tariful de transport și biletul la clasa a 2-a costă 46 lei la tren IR și 26,05 lei la tren Regio. Pentru o călătorie elev/student la Trenul Tineretului, București — Constanța (tarifat ca tren Regio), biletul este de 18,65 lei.
Trenurile Litoral care circulă fără opriri intermediare, între București Nord și Constanța, ajung la destinație în aproximativ două ore. Durata călătoriei cu celelalte trenuri InterRegio, pe aceeași rută, este în medie de aproximativ 2 ore și 20 minute.
Toate trenurile InterRegio sunt dotate cu instalații de climatizare și prize, iar Trenurile Litoral, de viteza sporită (IR 1983, IR 1582, IR 1587 si IR 1588) București — Constanța și retur, au în compunere și vagon bar. De asemenea, de la București Nord la Constanța și retur, trenurile IR 1585 si IR 1586 dispun de Wi-Fi gratuit.
Societatea de Transport Feroviar de Călători CFR Călători S.A. este operatorul național feroviar de pasageri care efectuează transportul public de călători pe calea ferată.
Sursa: Agerpress
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani