Programul estival de transport Trenurile Soarelui 2016 se lanseaza joi
Data publicarii: 09-06-2016 | EconomieProgramul estival de transport Trenurile Soarelui 2016 intra in vigoare joi iar timp de trei luni, pana la 13 septembrie, turistii vor putea calatori spre litoral cu cele peste 40 de trenuri care vor asigura legaturi din toata tara catre statiunile de la Marea Neagra si Delta Dunarii, informeaza CFR Calatori.
'Pentru noi, sezonul estival este o oportunitate. Încercăm să răspundem nevoii de mobilitate a cât mai multor oameni și dorințelor acestora de a călători la standarde de calitate din ce în ce mai bune. Prin programul estival Trenurile Soarelui conectăm toate zonele țării cu destinațiile turistice de vară și sperăm să le aducem românilor vacanța cât mai aproape', a declarat Iosif Szentes, director general CFR Călători.
CFR Călători a pregătit un program special de trenuri, care vor fi introduse treptat în circulație, pentru ca toate regiunile țării să poată fi conectate cu destinațiile de vacanță cele mai căutate în perioada verii.
Pentru turiștii din Brașov legătura cu destinația Constanța și retur va fi asigurată cu trei trenuri directe, iar pentru cei din Sighetu Marmației legătura cu litoralul se va realiza direct prin grupa de vagoane de la trenul Satu Mare—Mangalia.
Pentru a facilita accesul turiștilor către Delta Dunării, un tren direct InterRegio va circula suplimentar pe ruta București Nord — Tulcea Oraș și retur.
Prețul întreg pentru o călătorie București — Constanța, fără reduceri, este de 33,40 lei la tren Regio și de 60 lei la tren IR. Un bilet dus-întors are 10% reducere din tariful de transport și costă la clasa a 2-a 60,90 lei la tren Regio și 108,80 lei la tren IR, iar la cumpărarea cu o anticipație de peste 21 de zile reducerea este de 25% din tariful de transport și biletul la clasa a 2-a costă 46 lei la tren IR și 26,05 lei la tren Regio. Pentru o călătorie elev/student la Trenul Tineretului, București — Constanța (tarifat ca tren Regio), biletul este de 18,65 lei.
Trenurile Litoral care circulă fără opriri intermediare, între București Nord și Constanța, ajung la destinație în aproximativ două ore. Durata călătoriei cu celelalte trenuri InterRegio, pe aceeași rută, este în medie de aproximativ 2 ore și 20 minute.
Toate trenurile InterRegio sunt dotate cu instalații de climatizare și prize, iar Trenurile Litoral, de viteza sporită (IR 1983, IR 1582, IR 1587 si IR 1588) București — Constanța și retur, au în compunere și vagon bar. De asemenea, de la București Nord la Constanța și retur, trenurile IR 1585 si IR 1586 dispun de Wi-Fi gratuit.
Societatea de Transport Feroviar de Călători CFR Călători S.A. este operatorul național feroviar de pasageri care efectuează transportul public de călători pe calea ferată.
Sursa: Agerpress
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile