Domo a incheiat un parteneriat cu Kensington
Data publicarii: 30-11-2006Domo va comercializa in reteaua sa de magazine peste 40 de tipuri de produse marca Kensington, in urma parteneriatului incheiat intre cele doua companii, a informat, miercuri, un comunicat Domo. Kensington aduce in lantul de magazine Domo solutii de securizare a laptopului, genti ergonomice, accesorii pentru iPod si produse periferice pentru calculatoare. Compania Kensington Computer Products Group a fost infiintata in 1981 in California, produce accesorii pentru produsele IT & C si este divizie a companiei ACCO Brands care a obtinut in 2005 venituri de doua miliarde de dolari.
Domo a fost in 2005, dupa cifra de afaceri, al doilea retailer specializat in electronice, electrocasnice si produse IT&C cu o retea nationala formata din 107 magazine, ce insumeaza 40.000 de metri patrati si peste 1.000 angajati. In Bulgaria, Domo are o retea de sapte magazine cu o suprafata totala de 3.500 metri patrati si 150 de angajati.
In 2005 compania a raportat o cifra de afaceri de 114,5 milioane euro si un profit de 1,9 milioane euro.
Sursa: NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman