Marea Britanie: Vanzarile Dacia au scazut cu aproape 19% in aprilie
Data publicarii: 06-05-2016 | EconomieVanzarile de masini noi in Marea Britanie au crescut luna trecuta la cel mai ridicat nivel din ultimii 13 ani, pe fondul evolutiei foarte bune a economiei, a ofertelor financiare atractive pentru achizitionarea automobilelor si a pretului redus al petrolului, a anuntat vineri Asociatia Producatorilor si Comerciantilor de Automobile din Regatul Unit (SMMT), transmite Reuters.
Livrările au urcat în aprilie cu 2%, la 189.505 unități. Este cel mai ridicat nivel înregistrat în aprilie din 2003. În topul celor mai bine vândute modele se află Ford Fiesta, Volkswagen Golf, Ford Focus, Nissan Qashqai și Vauxhall Astra.
Luna trecută, Dacia a vândut 1.898 vehicule pe piața britanică, în scădere cu 18,19% față de perioada similară din 2015, când a înmatriculat 2.320 unități.
"Încrederea consumatorilor rămâne ridicată deoarece cumpărătorii continuă să beneficieze de pe urma ofertelor financiare atractive, deși aceste evoluții ar putea fi afectate de incertitudinile economice și politice din următoarele luni'', a afirmat directorul general al SMMT, Mike Hawes.
Marea Britanie rămâne a doua mare piață auto din Uniunea Europeană, în urma Germaniei, dar înaintea Franței, Italiei și Spaniei.
Vânzările de mașini noi în Marea Britanie au crescut în primele patru luni din acest an cu 4,4%, la 961.285 unități. În topul celor mai bine vândute modele se află Ford Fiesta, Vauxhall Corsa, Ford Focus, Volkswagen Golf și Nissan Qashqai.
În perioada ianuarie — aprilie 2016, Dacia a vândut pe piața britanică 9.351 de vehicule, în scădere cu 5,06% față de perioada similară din 2015, când a înmatriculat 9.849 unități.
Sursa: Agerpress
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman