28 de minute virtuale pe telefonul mobil
Data publicarii: 28-11-2006Mai frecvent si mai lung
Jucatorii chestionati acceseaza in mod frecvent jocurile mobile: majoritatea (80%) se joaca cel putin o data pe saptamana, iar 34% se joaca in fiecare zi. Durata medie a unei sesiuni de joc este de 28 de minute. Jucatorii care depasesc aceasta medie se afla in India (39 de minute), Statele Unite (31 de minute) si Tailanda (29 de minute).
Jocurile mobile sunt accesate in miscare (61%) aproape la fel de mult ca si acasa (62%). De asemenea, jucatorii profita la maximum de timpii morti, 56% dintre ei preferand sa se joace in timp ce asteapta.
Aproape doua treimi din respondenti (63%) prefera experienta imbogatita oferita de urmatoarea generatie de jocuri mobile de la Nokia fata de oferta existenta de jocuri Java 2D si Java 3D - in special dupa testarea jocurilor.
Experienta placuta de joc (84%), interesul de a relua jocul dupa ce a fost deja castigat (79%) si tipul de joc (78%) sunt principalele beneficii luate in calcul inainte de a achizitiona un joc mobil. Calitatea elementelor grafice (84%) si posibilitatea de a utiliza telefonul mobil si pentru alte functii in timpul descarcarii (78%) sunt, de asemenea, printre factorii care motiveaza alegerea jocurilor Nokia din generatia urmatoare.
Testare inainte de achizitionare
Daca exista posibilitatea testarii pre-achizitionare, majoritatea jucatorilor (43%) prefera sa testeze doua/trei jocuri pe saptamana, 21% preferand sa testeze unul singur. Dupa testare, majoritatea respondentilor (65%) prefera sa plateasca integral jocul decat sa faca un abonament (27%).
In ceea ce priveste metoda de descarcare a jocurilor, over-the-internet (OTI) (34%) este aproape la fel de utilizata ca si over-the-air (OTA) (45%).
Conectare, competitie si impartasire
Tendintele manifestate la nivel mondial in ceea ce priveste jocurile arata ca punerea in contact a jucatorilor, fie ca membri ai aceleiasi echipe, fie ca adversari, devine o parte din ce in ce mai importanta a experientei de joc in mediul mobil. La nivel global, 45% din respondenti joaca in modul multiplayer (de pe telefon) cel putin o data pe luna. India se afla pe primul loc, peste jumatate din jucatori (56%) accesand o data pe saptamana jocuri in modul multiplayer, iar unul din patru jucatori, in fiecare zi.
Jucatorii nu vor doar sa isi invinga adversarii, ci si sa impartaseasca cu prietenii versiuni demo ale jocurilor (62%). In plus, marea majoritate (79%) sunt dispusi sa testeze jocurile trimise de prieteni.
"Rezultatele acestui studiu confirma inca o data faptul ca utilizatorii se asteapta ca urmatoarea generatie de jocuri mobile sa le poata satisface cerintele legate de jocurile mobile," a declarat Jaakko Kaidesoja, Director, Games, Multimedia, Nokia.
"Utilizatorii cauta grafica exceptionala, continut exceptional si experiente exceptionale de joc, iar noi am fost receptivi la cerintele lor. Anul viitor, intentionam sa oferim noi experiente superioare de joc mobil - jocuri extrem de atractive din punct de vedere vizual, captivante, cu functii de conectivitate, usor de gasit, gestionat si jucat", se mai precizeaza in comunicatul remis de Nokia.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman
- Revolut anunță actualizarea IBAN-urilor locale și operaționalizarea sucursalei românești
- Schneider Electric colaborează cu GR3N pentru reciclarea plasticului și promovarea circularității în industria chimică
- NewCold intra in Romania prin achizitia unui teren de 9 hectare in nordul Bucurestiului