28 de minute virtuale pe telefonul mobil
Data publicarii: 28-11-2006
Mai frecvent si mai lung
Jucatorii chestionati acceseaza in mod frecvent jocurile mobile: majoritatea (80%) se joaca cel putin o data pe saptamana, iar 34% se joaca in fiecare zi. Durata medie a unei sesiuni de joc este de 28 de minute. Jucatorii care depasesc aceasta medie se afla in India (39 de minute), Statele Unite (31 de minute) si Tailanda (29 de minute).
Jocurile mobile sunt accesate in miscare (61%) aproape la fel de mult ca si acasa (62%). De asemenea, jucatorii profita la maximum de timpii morti, 56% dintre ei preferand sa se joace in timp ce asteapta.
Aproape doua treimi din respondenti (63%) prefera experienta imbogatita oferita de urmatoarea generatie de jocuri mobile de la Nokia fata de oferta existenta de jocuri Java 2D si Java 3D - in special dupa testarea jocurilor.
Experienta placuta de joc (84%), interesul de a relua jocul dupa ce a fost deja castigat (79%) si tipul de joc (78%) sunt principalele beneficii luate in calcul inainte de a achizitiona un joc mobil. Calitatea elementelor grafice (84%) si posibilitatea de a utiliza telefonul mobil si pentru alte functii in timpul descarcarii (78%) sunt, de asemenea, printre factorii care motiveaza alegerea jocurilor Nokia din generatia urmatoare.
Testare inainte de achizitionare
Daca exista posibilitatea testarii pre-achizitionare, majoritatea jucatorilor (43%) prefera sa testeze doua/trei jocuri pe saptamana, 21% preferand sa testeze unul singur. Dupa testare, majoritatea respondentilor (65%) prefera sa plateasca integral jocul decat sa faca un abonament (27%).
In ceea ce priveste metoda de descarcare a jocurilor, over-the-internet (OTI) (34%) este aproape la fel de utilizata ca si over-the-air (OTA) (45%).
Conectare, competitie si impartasire
Tendintele manifestate la nivel mondial in ceea ce priveste jocurile arata ca punerea in contact a jucatorilor, fie ca membri ai aceleiasi echipe, fie ca adversari, devine o parte din ce in ce mai importanta a experientei de joc in mediul mobil. La nivel global, 45% din respondenti joaca in modul multiplayer (de pe telefon) cel putin o data pe luna. India se afla pe primul loc, peste jumatate din jucatori (56%) accesand o data pe saptamana jocuri in modul multiplayer, iar unul din patru jucatori, in fiecare zi.
Jucatorii nu vor doar sa isi invinga adversarii, ci si sa impartaseasca cu prietenii versiuni demo ale jocurilor (62%). In plus, marea majoritate (79%) sunt dispusi sa testeze jocurile trimise de prieteni.
"Rezultatele acestui studiu confirma inca o data faptul ca utilizatorii se asteapta ca urmatoarea generatie de jocuri mobile sa le poata satisface cerintele legate de jocurile mobile," a declarat Jaakko Kaidesoja, Director, Games, Multimedia, Nokia.
"Utilizatorii cauta grafica exceptionala, continut exceptional si experiente exceptionale de joc, iar noi am fost receptivi la cerintele lor. Anul viitor, intentionam sa oferim noi experiente superioare de joc mobil - jocuri extrem de atractive din punct de vedere vizual, captivante, cu functii de conectivitate, usor de gasit, gestionat si jucat", se mai precizeaza in comunicatul remis de Nokia.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des