Marketingul de sarbatori o ia razna
Data publicarii: 28-11-2006
Totusi, in alergatura pentru a fi pe primul loc in perioada sarbatorilor, unii fac marea greseala: se grabesc.
"Oamenii incep sa faca cumparaturi mai devreme decat de obicei si an de an incep sa se obisnuiasca cu asta", a precizat Bill Bruce, directorul creativ al BBDO New York, care se poate lauda cu un trio pe lista clientilor: eBay, Dell si Campbell. Agentia a iesit pe piata cu ofertele de sarbatori ale celor trei companii mai devreme ca niciodata. "Sunt cativa care asteapta saptamana dinainte de sarbatori pentru a face cumparaturi insa multi altii le-o iau inainte", a completat acesta pentru publicatia Ad Age.
Conform unui studiu recent al companiei Big Research, 40.4% dintre consumatori au inceput sa-si faca cumparaturile de sarbatori inainte de Halloween, comparativ cu o pondere de 40.1%, de anul trecut.
Vodafone si McCann indeamna deja consumatorii sa faca pe cineva fericit. "De Craciun este cea mai activa perioada pentru vanzarile telefoniei mobile si toti competitorii pregatesc oferte generoase. In acest context comunicarea trebuie sa faca 'the extra mile' ca sa convinga potentialii clienti. Provocarea briefului promotiei de Craciun Vodafone 2006 a fost in primul rand strategica, si anume: integrarea strategiei de comunicare a marcii cu oferta promotionala de anul acesta", a precizat Adrian Botan, director de creatie pe Europa Centrala si de Est, al McCann Erickson.
Citeste tot articolul in Wall-Street.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii