Cardurile isi fac loc in portofelele romanilor
Data publicarii: 28-11-2006In Romania numarul cartilor de credit va creste in acest an cu peste 130%, pe fondul imbunatatirii situatiei economice si a familiarizarii consumatorilor romani cu cardurile, arata un studiu realizat de Lafferty Group, o companie din Marea Britanie specializata in cercetare si consultanta. Desi cresterea din acest an este una semnificativa, studiul arata ca piata romaneasca a creditelor de consum este destul de subdezvoltata comparativ cu statele membre ale Uniunii Europene.
Documentul prezentat de Lafferty Group arata ca in 2005 piata romaneasca a creditelor de consum (inclusiv ipotecile) a fost responsabila pentru doar 11% din veniturile populatiei, in vreme ce in Germania aceasta pondere s-a situat la 68% in vreme ce in Ungaria aceasta a fost de 35%.
Totodata studiul a scos la iveala faptul ca multi romani sunt interesati de cartile de credit de tip co-branded, respectiv carduri de credit emise de o banca, dar care poarta si logo-ul unui retailer, companii de telecomunicatii sau al unei companii aeriene. Prin achizitionarea unui astfel de card consumatorii beneficiaza de discounturi sau puncte de loialitate.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani