Vienna Insurance Group controleaza peste o treime din piata central-europeana
Data publicarii: 24-11-2006La nivelul lunii noiembrie a anului 2006, capitalizarea bursiera a Vienna Insurance Group atinsese valoarea de 5,4 miliarde euro, a mai spus Peter Hagen.
"Romania are un rol foarte important in contextul planurilor de extindere ale Vienna Insurance Group in Europa Centrala si de Est, intrucat Romania are un mare potential de dezvoltare economica, iar dezvoltarea economica aduce cu ea o cerere din ce in ce mai mare de produse de asigurare", a spus Hagen.
"Ne vom mentine si in viitor strategia de a gestiona, concomitent, mai multe marci diferite in cadrul grupului nostru. Competitia interna din grup stimuleaza inovatia si creste calitatea produselor noastre; pe langa asta, clientii nostri se ataseaza de un brand sau altul, ceea ce face, in acest context, ca strategia multibranding sa fie mai eficienta", a explicat Hagen. Vienna Insurance Group promoveaza, in prezent, 35 de branduri diferite in 17 tari.
Potrivit raportului companiei, in Europa Centrala si de Est, Vienna Insurance Group a subscris, in primele trei trimestre din 2006, prime brute de asigurare in valoare de 1,6 miliarde euro, cu 43% mai mult decat in primele noua luni ale anului precedent. Pe sectorul asigurarilor generale, subsidiarele din Europa Centrala si de Est ale Vienna Insurance Group au inregistrat afaceri de 1,19 miliarde euro, in crestere cu 40,5%, in timp ce, la asigurarile de viata, cresterea fata de primele noua luni ale anului 2005 a fost de 48,5%, valoarea primelor brute subscrise fiind de 420,8 milioane euro. Statele din Europa Centrala si de Est in care Vienna Insurance Group detine subsidiare sunt Cehia, Slovacia, Bulgaria, Croatia, Polonia, Romania, Serbia si Ungaria.
Vienna Insurance Group a inregistrat, in primul semestru al anului 2006, un profit net de 114,1 milioane euro, in crestere cu 27% fata de perioada similara a anului trecut, potrivit datelor companiei. Aceste rezultate s-au datorat randamentului bun al subscrierilor din asigurari, al investitiilor companiei, precum si performantelor foarte bune inregistrate de companie in Europa Centrala si de Est, potrivit companiei. Cifra de afaceri a companiei s-a ridicat la valoarea de trei miliarde de euro, dupa primele sase luni ale anului 2006. Grupul austriac, in componenta caruia intra 34 de companii de asigurare din Austria, Germania, Italia, precum si Europa Centrala si de Est, detine patru companii in Romania - Omniasig, Omniasig Asigurari de Viata, Agras si Unita.
Sursa: NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani