Michael Horn, seful subsidiarei Volkswagen din SUA, a demisionat
Data publicarii: 10-03-2016 | EconomieMichael Horn, presedinte si director general al Volkswagen Group of America, demisioneaza dupa aproape sase luni de cand grupul german a recunoscut ca a echipat 580.000 de vehicule vandute in SUA cu un soft care falsifica rezultatele testelor antipoluare ale motoarelor diesel, transmite Reuters.
Michael Horn, aflat la conducerea subsidiarei din SUA din 2014, va pleca în urma unui acord de ambele părți, pentru a beneficia de alte oportunități, a anunțat miercuri grupul german. Interimatul va fi asigurat de fostul director al BMW Hinrich Woebcken, numit în ianuarie președintele Volkswagen Group of America, Volkswagen Mexico și Volkswagen Group Canada. Michael Horn, în vârstă de 54 de ani, le-a trimis un e-mail angajaților, mulțumindu-le pentru sprijinul lor și pentru că i-au fost alături în timpul crizei. Anul acesta, vânzările brandului VW în SUA au scăzut cu 14%, după un declin de 5% anul trecut. În SUA, VW ar putea fi amendat cu până la 48 miliarde de dolari (53 miliarde de euro) pentru încălcarea reglementărilor de mediu. Pe plan global, Volkswagen are 120 de fabrici la care lucrează peste 600.000 de angajați, inclusiv 270.000 în Germania. În SUA, la uzina Chattanooga, din Tennessee, sunt aproximativ 2.200 de angajați. Scandalul motoarelor trucate, cel mai grav din istoria Volkswagen, a izbucnit în 18 septembrie, iar VW a pierdut peste 20 miliarde de euro din capitalizarea bursieră. Anul trecut, Volkswagen a informat că a pus deoparte 6,5 miliarde de dolari pentru a face față costurilor scandalului emisiilor. Grupul Volkswagen este implicat într-un scandal de amploare, după ce a recunoscut că a echipat 11 milioane de vehicule vândute la nivel mondial (dintre care 2,8 milioane în Germania) cu un soft care falsifică rezultatele testelor antipoluare ale motoarelor diesel. La rândul său, Audi a recunoscut că în cazul său 2,1 milioane de mașini pe plan global au fost echipate cu acel software care permitea vehiculelor să îndeplinească standardele referitoare la poluare în timpul testelor dar nu și în timpul operațiunilor normale.
Sursa: Agerpress
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău