Lindt vrea sa detroneze Godiva pe piata ciocolatei premium
Data publicarii: 08-03-2016 | EconomieGrupul elvetian Lindt & Spruengli AG vrea sa detroneze Godiva pana in 2020 si sa devina cel mai mare comerciant de ciocolata premium din lume, informeaza Bloomberg.
Pentru a putea atinge acest obiectiv, Lindt intenționează să deschidă câte 20-30 de magazine în fiecare an, a precizat grupul elvețian, care în paralel a raportat marți o creștere de 11% a profitului net în 2015. În prezent, Lindt are peste 300 de magazine și trebuie să-și accelereze ritmul expansiunii dacă vrea să-și devanseze rivalul Godiva, care are deja peste 450 de magazine. Anul trecut, Lindt a deschis 50 de magazine, dintre care 16 în Brazilia, iar vânzările cu amănuntul au crescut cu peste 20%, mai rapid decât majorarea cifrei de afaceri a companiei.
"Dacă continuăm în acest ritm vom ajunge pe prima poziție", a declarat directorul general Ernst Tanner, adăugând că Lindt vrea să aibă o "prezență mondială" în timp ce Godiva are o poziție foarte puternică pe anumite piețe precum America de Nord și Japonia. Ernst Tanner a precizat că în cursul acestui an Lindt va deschide primul său magazin la Moscova și are de gând să își extindă rețeaua de magazine din Brazilia, Franța și Marea Britanie.
În paralel, Lindt a anunțat o majorare a dividendelor cu 10%, în condițiile în care în 2015 profitul său net a crescut cu 11,2%, până la 381 milioane franci (348 milioane de euro), profitul operațional a crescut cu 9,4% până la 518,8 milioane franci iar cifra de afaceri s-a majorat cu 7,1%, până la 3,65 miliarde de franci.
Sursa: Agerpress
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman