Jocurile interactive televizate, o afacere de sute de milioane de dolari
Data publicarii: 23-11-2006Nucleul acestor emisiuni televizate este reprezentat de compania Telemedia InteracTV Productions, al carei fondator, Jeno Torocsik, spera sa devina, in cativa ani, un "baron global" al acestui nou tip de afacere.
Majoritatea emisiunilor de acest fel, la care participantii sunt atrasi sa participe printr-un simplu apel telefonic, sunt produse in Budapesta, si transmise apoi in peste 40 de tari, incepand cu Marea Britanie si pana in Indonezia, inclusiv Romania.
In functie de raspunsurile furnizate de apelanti, Torocsik si echipa sa de producatori opereaza modificari in structura jocurilor, oferind castiguri din ce in ce mai mari, pentru a creste numarul persoanelor care suna.
Astfel, intr-o singura ora de program, se pot inregistra si 100.000 de apeluri telefonice. "Stim exact ce tipuri de jocuri sa oferim telespectatorilor si in ce ordine sa le aranjam", precizeaza Torocsik. "Nu este neaparat un joc ceea ce facem noi, este o strategie de know-how", spune Torocsik.
"In Budapesta, realizam peste 60 de ore de program, intr-o singura zi", spune Torocsik.
Compania difuzeaza, intr-o luna, peste 2.000 de ore de program, primind sute de milioane de apeluri telefonice pe an.
Banii care se acumuleaza de pe urma apelurilor sunt impartiti intre Telemedia, companiile de telefonie implicate in aceasta afacere si posturile de televiziune care difuzeaza aceste show-uri.
"Sunt niste pariuri televizate"
In Marea Britanie exista anumite voci critice care afirma ca aceste programe interactive reprezinta o forma de pariu televizat.
Autoritatile de reglementare din Insula considera ca aceasta industrie deformeaza jocurile de noroc, lasand impresia ca aceste emisiuni ar presupune anumite abilitati din partea celor care suna, mai ales in cazul jocurilor de puzzle care sunt usor de rezolvat.
Autoritatile de profil din Insula considera ca acestea sunt sub semnul hazardului si mai putin rezolvabile prin indemanarea telespectatorilor. "In fiecare tara, legile locale si regulamentele sunt diferite", mentioneaza Torocsik.
Acesta adauga ca, inainte de a patrunde pe o noua piata, firma pe care o conduce colaboreaza cu experti in domeniul legislativ pentru a putea transmite acest gen de emisiuni in conditii de perfecta legalitate.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman
- Revolut anunță actualizarea IBAN-urilor locale și operaționalizarea sucursalei românești
- Schneider Electric colaborează cu GR3N pentru reciclarea plasticului și promovarea circularității în industria chimică
- NewCold intra in Romania prin achizitia unui teren de 9 hectare in nordul Bucurestiului