China a ajutat Volkswagen sa revina pe crestere in ianuarie
Data publicarii: 15-02-2016 | EconomieVanzarile grupului Volkswagen au revenit pe crestere in ianuarie, datorita cererii solide din China, in pofida scandalului emisiilor care a afectat cota de piata a celui mai mare producator european, transmit MarketWatch si Reuters.
Luna trecută, livrările grupului german pe plan global au urcat cu 3,7%, la 847.800 vehicule, camioane și motociclete, după ce în decembrie vânzările au scăzut cu 5,2%, contribuind la primul declin al vânzărilor anuale din 2002. În ianuarie, brandul Volkswagen a înregistrat cel mai semnificativ avans lunar al vânzărilor pe piața chineză, iar la nivelul grupului VW creșterea a fost de 15,4%, depășind expansiunea de 1,8% înregistrată în Europa. Cel mai semnificativ declin s-a înregistrat în Rusia și Brazilia, de 29,5% și, respectiv, 38,8%. Pe piața din SUA livrările grupului Volkswagen au scăzut luna trecută cu 7%. "Situația din Rusia și Brazilia rămâne tensionată, în timp ce China este pe creștere, iar tendința din Europa este în general stabilă", a afirmat directorul general al Volkswagen, Matthias Muller. Acesta și-a exprimat recent angajamentul de a păstra cele 12 branduri ale grupului german, sugerând că producătorul auto are mijloacele financiare pentru a depăși scandalul emisiilor fără a vinde active. Volkswagen face obiectul unor investigații în mai multe țări, după ce a recunoscut că a echipat 11 milioane de vehicule vândute la nivel mondial cu un soft care falsifică rezultatele testelor antipoluare ale motoarelor diesel. Portofoliul Volkswagen este format din 12 mărci, printre care automobilele VW, Lamborghini, Skoda, Seat, Bentley, Audi și Bugatti, dar și camioanele MAN și Scania.
Sursa: Agerpress
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman