Vanzarile Metro au scazut cu 1,1% in T3
Data publicarii: 20-10-2015 | EconomieAl patrulea retailer european, Metro AG, a raportat vanzari in linie cu estimarile analistilor in trimestrul trei din 2015 si a confirmat estimarile privind castigurile din acest an, transmit MarketWatch si Bloomberg.
In perioada iulie - septembrie 2015, veniturile au scazut cu 1,1%, la 14,2 miliarde de euro (16,1 miliarde de dolari), in timp ce analistii se asteptau la 14,2 miliarde de euro.
Compania germana se asteapta la vanzari bune in perioada Craciunului si la un flux de numerar de 1,75 miliarde de euro in urma vanzarii lantului de magazine universale Kaufhof si a performantelor mai bune inregistrate de magazinele de produse electronice Media Markt si Saturn.
In anul fiscal care se va incheia la 31 martie 2016, Metro se asteapta la un profit ajustat inainte de taxe, dobanzi, depreciere si amortizare peste nivelul inregistrat anul trecut, de 1,53 miliarde de euro.
In mai, Metro a anuntat ca-si va majora semnificativ investitiile in urmatorii cinci ani, cautand achizitii pentru a accelera cresterea vanzarilor si profitabilitatea.
Cheltuielile anuale de capital vor fi majorate la aproximativ doua miliarde de euro pana in 2020, de la 1,4 miliarde de euro in anul fiscal 2014-2015. La magazinele deschise de peste un an vanzarile anuale ar urma sa creasca la peste 2% pana in 2020, de la 0,1% anul trecut, iar marja de profit va depasi 3,5%, de la 2,7% anul trecut.
Metro, al patrulea retailer european, cu 2.200 de magazine in 30 de tari, si-a vandut o serie de active pentru a-si reduce datoria si a se se concentra pe afacerile sale de baza.
Metro Group este una dintre cele mai mari si mai extinse companii de retail din lume. Metro Cash & Carry s-a lansat oficial in Romania in luna octombrie 1996, cand a deschis primul magazin din Bucuresti. Astazi, reteaua numara 32 de magazine in 24 de orase.
AGERPRES
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman
- Revolut anunță actualizarea IBAN-urilor locale și operaționalizarea sucursalei românești
- Schneider Electric colaborează cu GR3N pentru reciclarea plasticului și promovarea circularității în industria chimică
- NewCold intra in Romania prin achizitia unui teren de 9 hectare in nordul Bucurestiului