Merkel: Reputatia Germaniei nu a fost afectata de scandalul Volkswagen
Data publicarii: 05-10-2015 | ActualitateScandalul emisiilor trucate de la Volkswagen nu a afectat reputatia solida a Germaniei, tara recunoscuta drept un loc de incredere pentru mediul de afaceri, a declarat duminica, intr-un interviu, cancelarul german Angela Merkel, transmite DPA.
Dezvaluirile recente referitoare la faptul ca liderul mondial al productiei de autovehicule a instalat un soft care sa falsifice emisiile de noxe ale masinilor diesel au starnit ingrijorari potrivit carora intregul concept 'fabricat in Germania' va avea de suferit.
Chiar daca admite ca aceste dezvaluiri reprezinta 'un eveniment dramatic', Merkel afirma, insa, ca nu vede un impact pe termen lung asupra economiei Germaniei, al carei motor de crestere sunt exporturile.
'Cred ca reputatia economiei germane - increderea in economia germana - nu au fost atat de afectate incat sa nu mai putem fi considerati drept o locatie buna pentru afaceri', a declarat Angela Merkel pentru postul de radio Deutschlandfunk.
'Sper ca Volkswagen sa restabileasca cat mai curand transparenta necesara', a adaugat cancelarul german.
Actiunile Volkswagen au coborat, saptamana trecuta, pana la un minim record al ultimilor patru ani, pe masura ce autoritatile de reglementare din mai multe state au lansat investigatii referitoare la producatorul auto german.
Grupul Volkswagen a recunoscut, recent, ca a echipat 11 milioane de vehicule vandute la nivel mondial (dintre care 2,8 milioane in Germania) cu un soft care falsifica rezultatele testelor antipoluare ale motoarelor diesel. Scandalul a fortat demisia directorului general Martin Winterkorn, care a fost inlocuit cu Matthias Muller, directorul Porsche.
AGERPRES
Tag-uri:
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman
- Revolut anunță actualizarea IBAN-urilor locale și operaționalizarea sucursalei românești
- Schneider Electric colaborează cu GR3N pentru reciclarea plasticului și promovarea circularității în industria chimică
- NewCold intra in Romania prin achizitia unui teren de 9 hectare in nordul Bucurestiului