Era hypermarket-urilor incepe sa apuna
Data publicarii: 21-11-2006Vanzarile Carrefour Romania au ajuns la 397,5 milioane euro, cu o crestere de peste 35%. Chiar daca procentele de crestere au scazut fata de anul trecut, afacerea din Romania a avut un ritm de crestere de trei ori mai mare decat cel inregistrat la nivelul intregului grup Hyparlo, care opereaza magazinele in franciza. Incetinirea ritmului de crestere s-a produs pe o intensificare a concurentei. Carrefour este lider de piata, dar rivalii vin puternic din urma.
De altfel, oficialii Carrefour Romania recunosc ca unele magazine nu mai au vanzarile grozave de alta data tocmai pentru ca in aceeasi zona au aparut concurentii. Este cazul unitatii din cartierul Militari din Capitala. Primul Carrefour are concurent, pe aceasta zona, un hypermarket Cora, a carui locatie este mai avantajoasa.
Ritmul de crestere actual, foarte bun in comparatie cu sucursalele din alte tari, nu se va mai pastra. Oficialii Carrefour Romania anticipeaza pentru 2007 vanzari in crestere cu 10-15%. Iar aceasta crestere va fi pastrata doar prin dezvoltarea de noi magazine, in diferite colturi ale tarii, caci unitatile vechi ajung in curand la limita superioara a vanzarilor.
Pe segmentul de hypermarket-uri din Romania opereaza, in afara de Carrefour, retelele Cora, Kaufland, Real, si, de curand, Auchan si Spar.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani