Banca Transilvania lanseaza contul de business
Data publicarii: 21-11-2006
"Contul de Business este un serviciu premium dedicat clientilor care deruleaza cel putin 50% din afacere prin Banca Transilvania. Acesti clienti au deschise usile speciale ale bancii. Ei pot beneficia de ceea ce stim sa facem cel mai bine si, de aceea, le uram Bun Venit la clasa Business! Vrem sa pastram intact spiritul Bancii Transilvania, care inseamna actiune si respect pentru antreprenoriatul romanesc. Si noi, la randul nostru, suntem o institutie bancara creata de antreprenori" afirma Tiberiu Moisa, Director Clienti Corporativi & IMM.
De la credite acordate in decurs de cateva ore pentru nevoi urgente, pana la finantari menite sa restructureze bilantul clientilor, de la carduri de credit aprobate pe loc si pana la detalii care privesc operatiunile de cash management - toate acestea sunt disponibile la Banca Transilvania, prin Contul de Business.
Performanta Bancii Transilvania in domeniul corporate este concretizata in cifre: peste 8.500 de clienti activi si peste 500 mil. EUR credite dedicate acestui sector. Acest succes este construit de o echipa formata din peste 220 de profesionisti, in toate unitatile bancii din tara.
"Te poti baza pe oamenii din Banca Transilvania. Pana la urma, vorbim despre decizii rapide, incredere, credite personalizate, relatii prietenoase. Oamenii de afaceri spun adesea ca trebuie sa stie cand sa se bazeze pe o banca sau alta si cand anume pe fortele proprii. Sunt lucruri pe care le-am invatat cel mai bine de la clienti", incheie Tiberiu Moisa.
Activitatea Bancii Transilvania este structurata pe trei linii principale de afaceri: retail, IMM si corporate, pentru care banca pune la dispozitie produse si servicii specifice, dar si un personal specializat. Toate aceste domenii constituie, pentru banca, strategii proprii de atragere si de fidelizare a clientilor si, din rezultatele inregistrate pana acum, reiese ca toate aceste linii de afaceri au contribuit in mod semnificativ la cresterea generala a bancii.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des